frossenfisk Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Er det noen som har hatt menssmerter nå mot slutten? Er i uke 39 og sitter her med ganske vondt. Det er ærlig talt nesten rart å gå på do og så er det ikke noe mens...hm. Håper det er begynnelse på fødsel. Men har googlet litt, og noen kan kjenne menssmerter i uker før de føder, eller det kan ta av og bli rier. Det er hormoner som mykgjør livmorhalsen. Visstnok. Termin søndag.
smaily Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Hei frossenfisk !!! Jeg er ferdig med uke 40 idag så 2 dager til termin her nå.. Ja jeg har også mye mens smerter her , men de er ikke så harde ennå da, sitter å håper at de kan bli det hehe. skal til jordmor å tøye litt imorra igjen så håper det skjer litt da .. Når har du termin da???
JuniAnkerHansen Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Hei hei! Jeg er akkurat 40 uker idag også Har hatt ganske vonde "mens-smerter" siden torsdag forrige uke. Ikke konstant men lengre perioder hver dag og noen netter. Snakket med en jordmor på fødeavd. om det, hun sa at det var et godt tegn og at det enten var modningssmerter (og det har det jo vist seg å være på meg hittil) eller det kunne gå over i noe mer. Så det gjør det forhåpentligvis ganske snart
frossenfisk Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2010 Hei hei dere! Har ikke turt å plage fødeavdelingen med spørsmål, så veldig bra å få svar Jeg bikker 40 uker på fredag. Nå har det vart noen timer uten å ta av, så kanskje det bare er tegn på modning. Men jeg skal gå meg en tur (og kjøpe sjokolade) og se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå