Gå til innhold

Er det bare jeg som tar ansvar for meg selv og ungene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes folk har så lett for å legge ansvaret til alle andre!

Ta ett eksempel. Vi bor i skogen og gjerder inn hele tomta. Ungene kommer seg fint ut portene på egenhånd. Folk spør hvorfor vi gjør det, når ungene allikevel kommer seg ut og lurer på om det kanskje er fordi hundene skal få luftet seg.

Svaret er enkelt! Mange går med hundene sine løse rundt her og jeg tar ikke sjansen på at de har kontroll på sine hunder! Jeg vil at mine barn skal kunne sitte trygt i gresset å leke, uten andres hundemøkk og uten at fremmede hunder plutselig står sammen med de.

MEN det virker som at den vrien er uforståelig for mange...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare du.

Jeg synes staten burde ta ansvaret for meg. Hva har vi egentlig oljepengene til.

Skrevet

Ja trur ikke det er vanlig å ta ansvar for ungene sine, er nok bare deg........

Skrevet

Ja, DET er du helt alene om. Medalje til deg...Jeez, åpne øya...

Skrevet

nei... det er ikke bare du=)

Skrevet

Så hele Norge burde lage høye gjerder rundt tomta si så de ikke får en hund inn i hagen...?

Lurt! For et koselig nabolag vi hadde fått!!!!

Skrevet

Hehehe, dere er så lette å provosere at det er artig!

Trenger ikke høye gjerder vet du! Det finnes mange lavere og pene, så stygt blir det på ingen måte. Du må ha lykke til med å dressere alle hundeeiere du da, det gidder ikke jeg :)

Skrevet

Hunder hopper over lave gjerder, og DET kan vi jo ikke risikere!!!!

Tror det beste hadde vært piggtråd

Skrevet

Jeg blir ikke provosert, men oppgitt over hvor dumt folk kan spørre....

Er det slik du snakker på jobben din og?

Skrevet

Hehehe ser problemene er forskjellige hos folk, hjemme gjerdet vi inn hele tomta. Ikke fordi det var så bikkjer som stakk innom, men rett og slett for at vi var plaget med sau!

Sau er jo kanskje ikke det farligste dyret, men skal si de gjorde ødeleggelser :s

Hvorfor du har gjerde er vel egentlig ikke noe stort å diskutere, de holder de værste inntrengerene litt på avstand:) Men det er mange bikkjer som hopper glatt over små søte gjerder^^

Skrevet

De hopper ikke over dette :) Og det selv uten både piggtråd og strøm.

Ja, der hadde du ett godt eksempel! Man dresserer ikke saue eiere, det har man gitt opp, selv om sau vel aldri har drept noen... :) Mens hundene er eiernes problem.....

Og til deg som lurte på om jeg spør slik på jobb også - ja, hva om jeg gjør det? Vet du hva jeg jobber med siden du finner det relevant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...