Gå til innhold

Flere med en attpåklatt i magen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg innbiller meg at det bare er meg her inne som venter en skikkelig attpåklatt-prins eller prinsesse???

 

Jeg har to barn på 13 og 9 og venter altså nå en til i januar!!! Hjelp!!!!!Hadde vært interessant å hørt om det er flere av meg!! Jeg er både redd, rar, glad, sliten i humøret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten samme her egentlig! Har ei prinsesse på 12 og en prins på 8, og nå kommer enda en i januar! :D Tror det skal gå kjempefint jeg, selv om man har en tendens til å bli litt mer nervøs med årene.. hehe.. Jeg kjenner at jeg faktisk er blitt mer rolig!! :D

 

Dette klarer vi vettu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt da Veca`s baby...

Mine er faktisk også 12 og 8...men når ny-babyen kommer vil de være 13 og 9, det var derfor jeg skrev det sånn over!

 

Vet du om vi blir betegnet som førstegangsfødende når det har gått mer enn 7 år?? Jeg mener jeg har lest det en plass..

 

Jeg er forresten 35 år:-) Du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si etter min erfaring. Min datter var 6 år da jeg fikk neste. Og de regner ikke meg som førstegangs, men de har i bakhodet at det er lenge siden forrige fødsel. Var i alle fall sånn jeg fikk beskjed om og forsto! Og da var den "magiske" grensen 5 år og ikke 7 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg har to på 5 og 7, så det blir jo en liten attpåklatt;) Hvis alt går bra så har vi tre barn i januar:)

Vi har prøvd en stund, mistet for et halvt år siden, så krysser alt vi har;)

Ønsker deg lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. så gøy!! jeg er 30, men er 31 når babyen kommer.. og mine er da også straks 13 og 9! :D

 

Ja vi blir betegnet som førstegangs igjen, siden det tar 7 (eller var det 6??) år innen alt innvendig er som det var FØR fødsel :) Men håper da det går fint allikevel?! Hehe.. Er ikke så veldig nervøs av meg, og smertene er jo glemt med en gang babyen ligger på magen vår. Blir sikkert helt topp! :)

 

Kan ikke si jeg kjenner så godt igjen ting fra de gamle svangerskapene da.. Tror jeg har glemt mye! Hehe.. Mest fordi jeg nå nesten ikke har NOEN symptomer! Kanskje bittelitt trøtt, litt tegn til halsbrann i ny og ne (men det kan man jo ha utenom også) og har ikke flydd på do å tissa eller er kvalm.. så en tror liksom nesten ikke på det! Men mensen holder seg jo vekk da.. Hehe.. Terminen skal bli 15. januar dersom alt går som det skal:) Moro! Fra før har man februar og april-barn, så vet at det er en flott tid på året.. Hva med deg?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du er ikke alene...

har to gutter på 12 og 14 år,er litt skremende med både tennåringer og være 6 på vei med neste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir spennende:-)

Jeg har nesten ingen symptomer jeg heller. Men puppene mine har vokst og de er super-ømme. Må ligge med sports-topp om natta for det er skikkelig ubehagelig å la dem være i fritt fall :-) Husker de var veldig ømme sist også, så det er vel en av mine symptomer da. Med di to forrige var jeg kvalm i ca 12 uker. Nå blir jeg litt kvalm dersom jeg er sulten bare så det er så deilig!!!!!

 

Jeg har termin 9 januar. Skal på UL den 1 juni - det blir spennende!!

 

Morsomt at det er flere av oss her inne med attpåklatter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...