Snuppa! Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Ååå, er 11 uker siden fødsel, så er lite lysten på ett nytt svangerskap.. Får kjøpe angrepille og håpe jeg kan ta det når jeg ammer. Safe sex du liksom...
Gjest Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Det var da en voldsom uttømming mannen din må ha hatt, da?
Snuppa! Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 Hehehe, aner ikke hva som har skjedd jeg, men er ikke så lenge siden forrige gang da,hehehe. Jaja, nå fikk jeg meg en god latter oppi alt dette
silhah og emilie Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 hehe det var slik jeg kom til...til og med en pille i panna samtidig så jeg skulle virkelig komme til jeg:p Er heldigvis veeeldig sjelden at kondomen sprekker da, men risken er der jo. Vi har ingen prev middel som er 100% sikre...den sikreste er kondom..så lenge den funker da:p
FrøkenSprøken Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Det kan desverre skje... Men angrepillen kan du ikke ta mens du ammer. Det er en ganske heftig dose hormoner. Du får bare krysse fingrene, tror jeg :-S (Har du fått mensen, da? Og fullammer du? For hvis du ikke har fått det enda, er vel sjansen ganske liten, heldigvis...) Vi har også vært litt redde for det. Jeg tåler ikke kondomer, og har ikke funnet motet til å sette inn spiral enda. Bruker ceracette, men i ammetåka hender det jo at det går litt lengre tid enn det skal mellom hver pille... Vi hopper av i svingen, og jeg fullammer, men allikevel er jo sjansen der... *angst* Må få satt inn en spiral snart!
Snuppa! Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2010 Ååå, da må jeg bare krysse fingrene. Jeg fullammer og har ikke fått mensen tilbake, men er så fruktbar(har to uplanlagte barn) så at amming skal unngå å bli gravid tør vi ikke ta sjansen på. Jeg skal begynne på pillen, men blei fraråda det nå pga komplikasjoner etter fødsel. Så da skulle vi bruke kondom mens vi venta.. Spiral ja, er like pyse som deg, orker ikke tanken på det. Men vet ikke helt hvorfor jeg er sånn pyse da, er mange som er fornøyd med spiral:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå