Gå til innhold

Jeg hater å vente på svar så lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært til mammografi og tatt en biopsi av en kjertel eller melkegang som de kalte det. De fikk ikke tydelig nok svar der, så jeg ble henvist til MR på Ullevål i begynnelsen av mai. Har ventet og ventet på svar derfra, men ting tar tydeligvis tid! Legen som skulle se igjennom bildene, har vært bortreist men de trodde at det skulle være klart denne uken. Men så skal svaret sendes pr. post til mitt lokale sykehus og så skal vel en lege vurdere det der også. Føler det tar en evighet før jeg får vite noe. Fikk vite av legen som henviste meg, at det ikke var tegn til kreft i brystet, men at de ville utelukke en eventuelle celleforandring i denne melkegangen. Jeg er en utålmodig sjel, spesielt på sånne ting. Fantasien løper løpsk noen ganger og jeg går og grubler og er engstelig på at de finner noe etter MR. Sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg godt.

Slike ting tar lang tid,og det er jo uoverkommelig for den som venter!

Siden det ikke er tegn til kreft,så velger jeg å tro, med deg, att det mest sannsynlig ikke er noen ting =)

Skrevet

Men får man svar om det ikke er noe da? Trodde det var "gjengs" på alle prøver jeg. Er det i orden så hører man ikke noe,- det er når man får brev i postkassen fra sykehus eller legekontoret man bør begynne og bli nervøs....Eller, er det alvorlig så ringer de. (pappa har hatt kreft to ganger, to ulike typer, med 20 års mellomrom, og da får man svar på telefon, ganske så kjapt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...