Gå til innhold

å gir jeg opp nav!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev for litt siden om nav som skulle beregne foreldrepenger. De har nå søknaden inne (fortsatt) og de lovte det bare skulle ta en måned. Haqr ringt og mast, siden det har tatt 2 mnd!!!

Og tror dere ikke den fortsatt er til behandling?? Og ikke kunne de svare på når jeg ville få penger. Og de andre søknadene er ikke påbegynt engang (om utvidet barnetrygd og OS). De fikk de inn samme tid.

Jeg er så fortvilet og frustrert. Hva i huleste er vitsen med å søke når du ikke kan stole på de de sier eller skriver og bare må være prisgitt at du får noe i det hele tatt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet.... søkte for 4mnd., snart 5mnd, siden og venter fortsatt

Skrevet

Spør om dere kan sende inn søknaden på nytt dersom de ikke klarer å finne noen status i saken på dataen. Nav er kjente for å rote bort på papirer så sjansene er nok store for at søknaden deres ligger borgjemt i en eller annen krok.

Når jeg søkte tok det 3 uker, men dette var i telemark. Sikkert litt lenger ventetid i f.eks oslo.

Skrevet

Har sendt inn søknaden 2 ganger og får ulikt svar hver gang. De har den registrert, men er fortsatt til behandling sier de. Men når jeg sier jeg har blitt lovet skriftlig innen en måned sier de bare at dette er standardbrev som de ikke kan overholde til alle. Tillit er noe dritt

Skrevet

De har fått søknadene (som ble fyllt ut sammen med med en saksbehandler på NAV) og jeg har motatt brev om at de er motatt. Har også snakket med dem flere ganger på telefon og joda, de har fått den og den ligger fortsatt til behandling.

Ting tar tid... Og da er det godt at man har snill arbeidsgiver som utbetaler feriepenger slik at man har noe å leve for:-)

10:16

Skrevet

a 10:23, der er du heldig i uhellet. Har selv snille foreldre som hjelper meg med økonomien, men flytter hjem nå siden jeg ikke kan betale husleie eller noe annet. Vet de har mye å gjøre, men det hjelper lite når andre må leve av andre. Og dette har vi betalt skatt for i mange år.....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...