*nr4isommer* Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Lurer på om det er noen her som har blitt gravide igjen mens dere har ammet? hvor fort har mensen kommet igjen mens dere ammet? Har selv ikke ammet med de to første barna så har fort blitt gravid igjen, men er ikke helt drevet på hvordan det fungerer når man ammer...er det ikke fåtallet som får mensen tilbake under amming?
strikkedilla Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Amming er ikke et sikkert prevensjonsmiddel! Veit om flere som har blitt gravide mens de ammet. Hos den ene var første barn ca 3 mnd da hun ble gravid neste gang. En av dem hadde heller ikke fått mensen før hun ble gravid neste gang (gravid på første eggløsning)!
*nr4isommer* Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 satser på det samme hos oss også da, grunnen til jeg vil ha de tette er pga jeg har diabetes og vil ikke ha sykdommen så lenge før jeg er ferdig med de barna vi skal ha....
firebarnsmum Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har født tre barn, og har fått igjen mensen 7 uker og 3 dager etter alle tre fødslene:) Jeg fullammet alle tre, så det er fullt mulig og bli gravid mens en ammer ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå