Gå til innhold

Hjelp!! WTF...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av innlegg om å sjekke om man er moden skulle jeg selvfølgelig prøve selv. Men fant ikke noe, hverken livmortapp eller annet. Men hodet ligger så langt ned at jeg kjenner det godt. Er bare et lag muskel i mellom. Omtrent som å ta på en liten hard melon i en pose om du skjønner, og ikke mer enn kanskje 6-7 cm innenfor skjedeåpningen. Vet det er hodet. Kjenner det godt! Er tredjegangs og viste han lå langt ned nå, men så langt? Trodde ikke han kunne komme så langt ned før jeg var helt moden og avflatet? Vet ikke om jeg er moden.. Men er bare 35 uker i dag. Riktignok sykemeldt med tanke på to litt tidlig fødte og en del andre tegn på modning. Men hva skal jeg tro om dette da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke svare på denne, men lurer på hvordan man kjenner etter?? :)

Skrevet

Var en tråd om det under overskriften "kan man sjekke livmortapp uten hanker" eller noe. Fra i går:)

Skrevet

Jeg vet ingenting om dette, men hvis du ser på en sånn tegning av hvordan barnet ligger inne i magen, kan det hende at du har kjent liksom forbi livmorhalsen og rett på hodet? Bare en tanke. Jeg aner som sagt egentlig ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...