Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dere som har råmelk i puppene? Har dere hatt det lenge?

Jeg oppdaga noen små flekker på lakenet allerede rundt juletider, men slo det fra meg og tenkte ikke mer på det. Etter som tiden gikk kom det mer og mer. Med jevne mellomrom ser jeg en gråfarget/transparent dråpe på brystvorta (særlig etter sex..), men det kommer egentlig ikke ut uten at jeg sover på mage eller ligger med dyna pressa inntil puppen. Nå de siste dagene derimot! Oi her har det tatt litt av.. Når jeg har tissepause på natta kan det plutselig renne en dråpe nedover magen, og flekkene i senga blir stadig større og hyppigere. Føler nesten at jeg kommer borti noe vått uansett hvor jeg tar.. :S Er 38 uker. Vet noen om produksjonen øker nå mot slutten? Eller er det bare jeg som febrilsk og utålmodig leter etter tegn på å nærme meg fødsel.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt produksjon, men langt i fra sånn som du beskriver! Kan noen ganger se litt sånn størkna gult på brystvorta, der melkekanalene er. Må "melke" puppen for å få ut en liten dråpe : )

Har hatt det sånn i ca 4 uker, er 32+0 i dag.

Skrevet

Her renner det masse gul råmelk stadig vekk.. lakenet ser ikke ut for å si det mildt! Jeg er 28+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...