Gå til innhold

Er fødselen i gang?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann damer,

jeg håper noen kan svare på dette da de ikke tar tlf på føden (!?!?). Jeg har vært oppe siden 4 i dag morges og har siden da "tisset meg ut" 3-4 ganger samt fått noe ekkelt slim. Har konstante kynnere samt menssmerter. Men kan ikke helt få meg til å tro at det er fødselen som er i gang, eller??? Har også hatt løs mage den siste uken samt kvalm,vondt i hodet og trett (med avbrudd med mye energi). Er i uke 38...med menstermin for 2 dager siden. Hjeeelp..:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du MÅ ha feil nr til føden!?!

Høres ut som om du kan være i gang:-)

Lykke til, dette går bra!

Hadde reist inn til sykehuset jeg....

Skrevet

virker som du er igang da ja... jeg trodde ikke jeg var igang sist.. var drit flau da svigermor og saboer tvang meg in på sykehuset :P men var igang jeg gitt.. jeg trodde da jeg bare hadde hatt noen sterke kynnere :P ring sykehuset du skal føde på og be de sette deg til føden??

Skrevet

Da var jeg i gang gitt ;) Vannet har gått, men har ikke sterke nok rier enda. Hvis jeg ikke kommer "aktivt" i fødsel innen lørdagsmorgen så blir jeg satt i gang. Men jeg har mye sterke forrier/maserier så jordmor mener det vil ta seg opp i løpet av kvelden/natten. Noen som har opplevd å bli satt i gang etter vannavgang?

Tjuhuuu,ikke lenge igjen :D

Skrevet

Da har du en spennende tid foran deg :)

Med min nr. 2 gikk vannet kl 7 på morran (alt vannet kom ikke,men var omtrent som ei kran som sto å rant i mange timer).

Jeg fikk ikke regelmessige rier før kl 17 på ettermiddagen, og kl 23.17 var han ute :)

Håper og tror ting vil sette i gang i løpet av de neste timene da :D

Masssssssssssse lykke til :)

Skrevet

Så spennende!

Jeg kjenner det kiler i magen. Snart er det også min tur - selv om det hele er veeeeeeldig uvirkelig. Hmmm ...

Masse lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det har gått.

Skrevet

Masse, masse lykke til. Håper du føder i løpet av kvelden!

Skrevet

Takketakk alle sammen, det håper jeg også ;) Men først må vi avgårde å hente vogna og gjøre noen siste innkjøp før jeg går tom for rene tørre klær!;) Det går på buksene løs dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...