Gå til innhold

Tidlig UL i morgen!! Gru-Gleder meg....


En Prins + Prinsesse

Anbefalte innlegg

var på UL i februar da jeg var gravid, da var det ingen hjerte som slo, å lille spire måtte fjernes med utskrapning.... tok dette veldig tungt.. men nå er jeg gravid igjen med termin rundt 20 Januar, å får da automatisk tidlig UL.... så jeg gruer meg litt, er redd dette lille hjertet står stille også.... :(

Må bare krysse fingrene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg :) Venter selv på innkalling til tidlig ultralyd siden vi har mistet flere ganger i ma før.

Termin 13 Januar vi da.

Skjønner du gruer deg, det er ikke moro å sitte å vente på at de skal lete etter hjerte som banker. Håper alt går bra for dere denne gangen, så får du si ifra åssen det går imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det :) skal si ifra når jeg har vært der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært igjennom det samme som deg. MA oppdaget i februar og gravid igjen. 7+2 idag.

 

Var sikker på at jeg skulle oppleve det samme om igjen. Kjenner etter symptomer hver dag, har de blitt svakere? Til å bli sprø av. Var utrolig redd og nervøs for UL idag, men hjertet slo og spiren var 11 mm:-)

 

Legen sa til meg at det er utrolig vanlig å oppleve en SA/MA i livet, ingen grunn til at man ikke skal få et normalt svangerskap av den grunn:-)

 

Lykke til i morgen. Krysser fingrene for deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. da er vi i akkurat samme situasjon da... spennende.. så godt å høre at det lille hjertet i magen din slo da... er så spent at jeg klarer nesten ikke vente til halv ett...

MEN, det kan hende jeg er såpass tidlig på vei at hjertet ikke har begynt å slå enda.. i følge menstermin er jeg 6 + 3, men hadde blødning 5 dager lenger enn jeg pleier, så eggløsning fant ikke sted før nesten ei uke etter... så det er godt mulig det er for tidlig!! men spent uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tuuusen takk!! Nå reiser jeg snart....... oppdaterer da jeg har vært der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL. Det var foreløping ingen hjerte som slo.. Men alt så fint ut. hun sa jeg var 5 uker på vei! så jeg fikk ny time 15 Juni. Klarer ikke slå meg til ro før jeg ser et hjerte slå jeg altså! men får vel bare vente til neste UL.. fikk med bilde da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde meg også i uke 5. Det er nok litt for tidlig. To uker etterpå (uke 7) slo hjertet og alt så fint ut, så dette går nok bra! ((:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da Krysser jeg fingrene for det!! tenker liksom litt på da jeg var på ul i februar.. da var jeg 8 uker.. å hjertet sto stille.. Bre HÅPER ikke dette skjer neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for det!! setter stor pris på alle som skriver til meg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint alt så bra ut:-) 15. juni er jo ganske lenge til, hvis du har råd, kan du ta en UL om en ukes tid privat. Allerede fra 6 uker ser man hjerteaktivitet.

 

Bare et lite tips dersom du synes tiden går sakte og du engster deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel langt unna der jeg bor?! bor i kongsberg...

å hvor mye koster det da? hadde vært ålreit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du om en hjemmeside? er veeeldig lite kjent i oslo.. kunne EGENTLIG ikke tenke meg å reise dit men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har i Drammen og. Husker ikke hva det heter, men prøv å google "tidlig ul" drammen eller sånn :)

Hvor langt trodde du selv du var på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trudde jeg var mellom 5 og 6 uker.. det stemmer iallefall i forhåld til Eggløsningen (tok eggløsningstester) men i følge menstermin er jeg snart 7... (hadde mensen 5 dager lenger enn jeg pleier)

Så da stemte eggløsnings terminen !! skal google opp den i drammen jeg.. ikke såå langt å reise .. 30 min bare =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...