Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg rett og slett kjøpt meg! vel, bestillt snarere i går. En fin lilla farge om ikke annet!

Grøss og gru, det er det styggeste plagget jeg kunne tenke meg, nest etter crocsene som var så inn i hampen populære her for en tid siden. men du og du som jeg gleder meg til å dra på meg den på føden da gitt!!

Og så praktisk også med tanke på att "matskapet" må opp og ut flere ganger i døgnet den første tiden! ja ja jenter, da blir det sommer i stor sparkedress på meg likeså som junior;0)

ha en knakende fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å elske den, stygg som juling men veeldig god! Har brukt min MASSE i svangerskapet, den er skikkelig digg :)

Skrevet

forstår ikke at den er så praktisk, jeg:S hvis du lekker i den da.. Da må du jo bytte ALT liksom. Istedet for bare ta på ny truse og bukse..

Nei, jeg er ikke overbevist over den. Dessuten så får man ikke gå i morgenkåper og slikt i restauranten på sykehuset, og da synes jeg IKKE onepiecen ser noe bedre ut. Så det blir nok mer "skikkelige" klær på meg.

menmen..får håpe du blir fornøyd. ha en fin dag:)

Skrevet

hvilket sykehus er det du skal på??

ahus og kos er det da fult mulig å gå i morgenkåpe for å spise, gikk da ikke i annet under hele barseltiden jeg. hadde for vondt til å dra på meg bukser så! ble nettingtruser, lang lang lang skjorte og lang morgenkåpe:)

Skrevet

Jeg skal til pers på Riksen. tenkte mer for å tråkke i hjemme de første ukene. Kjekt når det ikke strammer her eller der;0) Hvis det skulle lekke gjennom, så får vi finne frem haremsbuksene fra i fjor sommer tenker jeg, mens "sparkebuksen" er til vask;0)

morgenkåpe ja... krysser fingrene for att det er kjapt inn og ut av sykehuset jeg da. er det ikke medisinsk nødvendig og konrollen av jr bra, så er det hasta la vista så fort som bare fy og rett hjem for å slappe av der;0) Sambo skal ha to uker omsorgspermisjon i forbindelse med fødsel, så da har vi god tid sammen alle sammen ;0)

Skrevet

Yes endelig noen som har skjønt det! Skal SÅ bestille meg en når feriepengene kommer. Må være herlig å dra på seg for sløve barseldager hjemme! Så når man skal amme så glider man ned glidelåsen og slenger ut en pupp.. Tror den må være gull for nybakte mødre.. Fordet om jeg nok skifter dersom jeg får besøk.. Hehe. (Åsså er det selvfølgelig en bonus at jeg kan sløve i den etter barseltiden også.. :D)

Skrevet

Det er vel begrenset hvor lang tid det er fare for å lekke såpass mye at det går i buksa? Er ikke et plagg jeg viser meg offentlig i heller, men veldig praktisk hjemme å daffe i når man ikke orker noe som presser og strammer på magen.

Skrevet

Jeg skal på SUS. Når man er på hotellet der, får man ikke gå ned i restauranten i morgenkåpe. Skjønner jeg egentlig godt.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg fortjener en sånn også...det skal bli skikkelig deilig.

Ikke noe hotell dit jeg skal, så der blir vel gjerne onepiece det mest moderne plagget. Hehe...jeg husker sist jeg var på barsel, da var det en dame som trippet rundt på sånn sinnsykt lange tynne heler, og var skikkelig stasjet. Det ble ganske komisk...også var det en annen som hadde en sånn skikkelig pusete morgenkåpe, og rosa pusete tøfler til med litt høy hæl på. Det også var ganske vittig...

Alle har hver sin smak, men for meg er det viktigste å ha det komfi. Nok ubehageligheter med bleier og sår og ondter og skikkelig slapp mage....

Skrevet

Jeg klarer heller ikke å se for meg at den er så praktisk. Som nevnt over, hele dressen må jo skiftes om man søler seg til litt. Dessuten så må jo hele ned på knærne hver gang når man skal på do og på sykehuset så hadde jeg fått aaaaaangst om noen av mine klær hadde vært nær dogulvet...

Så da må man jo samle sammen alt stoffet og styre og ordne hver gang man skal på do.

Men at de kan være sjekke å dra på seg hjemme, det kan jeg forsåvidt forstå.

Selv om jeg ser for meg at de blir veldig varme når sommeren kommer for fullt.

Skrevet

Den doproblematikken har jeg ikke tenkt på...hmmm...enig med at det kan være litt ekkelt..

Men jeg tror likevel jeg hvier meg på:)

Skrevet

Må bare legge til det som noen her nevnte om do-problematikken.

Sist jeg fødte og skulle på do på sykehuset, var det slik at jeg måtte gjøre ALT klart før jeg lynraskt dro ned buksa og kom meg på do. Det var jeg ikke klar over første gangen jeg gikk på do, og endte med blod over hele meg og gulvet(sorry for ekle detaljer).

Kunne ALDRI falle meg inn å stå å dra av og på meg en slik drakt midt oppi alt det der.

Men det er jo opp til enhver. Smaken er som baken;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...