Gå til innhold

hva heter de somaliske guttene du kjenner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ingen fra Somalia...

Skrevet

Emad (uttales imad rett fram), en annen jeg kjenner fra Sudan vel og merke heter Yien (uttales Jenn)

Kjenner også mohammed, Omar, Ize...hmm...tror ikke jeg kjenner flere... eller var en da som jeg kjente for noen år siden. Han het Mike, eller kalte seg hvertfall det, men tror kanskje det bare var et kallenavn han hadde tillagt seg.

Skrevet

Tror ikke jeg kan ramse opp alle, men... Abdifattah, Abdiaziz, Ahmed, Mohammed, Warsame, Geid, Yusuf, Hassan, Hussein, Said, Omar, Habib, Abdulmalik, Abdullatif, Abdurrahim, Amir, Siad, Hamza, Liiban... Jaja, det var jo noen...

Skrevet

Drittsekkatif, Kriminellaid og Voldektsforbryterabib.

Skrevet

Og det norske navnet som annie 08:27 bærer er Ignoranta Stigmata Paa Pidestallen.

Skrevet

Nope, jeg heter Siri. Og kjenner dessverre en del somaliere.

Skrevet

Så flott. Jeg heter også Siri, og kjenner en del somaliere. Ingen av dem passer inn i dine kategorier riktig nok.

Derimot kjenner jeg til kriminelle nordmenn, kanskje nye hotte navn for nordmenn burde bli Dealer, Svindlerea, Pedotor eller Voldmar?

Annie 08:31

Skrevet

Hva er det du diskuterer? At vi kjenner forskjellige folk? Okei.

Skrevet

Mohammed, Mohammad, Amir og Josef ( mulig det ikke staves sånn)

Skrevet

Nei, det var et forsøk på å poengtere at forslag som Drittsekkatif, Kriminellaid og Voldektsforbryterabib er nedsettende og stigmatiserende. Det er like tåpelig å foreslå disse navnene på en somalier, som å foreslå oppdiktede og stigmatiserende navn til de som spør etter forslag til norske navn.

Skrevet

Ahmed, Mustafa og Muhammed kjenner jeg fra Somalia (eller det vil si foreldrene er derifra, disse guttene er født her).

Skrevet

De aller fleste heter Abdi

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle jeg kjenne en eneste somalier?

Skrevet

Kjenner to. De heter VOLD og TEKT.

Skrevet

Heter de ikke alle Mohammed eller Ali?

Vold og tekt er jo også mye brukt på somaliere..

Skrevet

Somaliere..æsj.Møkka folk ,de er jo Afrikas polakker.

Alle andre fra Afrika skyr somaliere som pesten.

Skrevet

Hvis du skal ha barn med en somalier og leter etter navn, synes jeg Amir er absolutt vakkert :)

Skrevet

Mohammad, Mohammar, Abdi, Abdul og Cawil. Cawil er min personlige favoritt. Uttales Awil da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...