Venter nr tre <3 Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Jepp Jeg har ikke fått meg til å krype opp i sengen ennå... Hadde et par skikkelig vonde kynnere/rier nå...krysser fingrene
mammaen til 2+1 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 jeg hadde krøpet til sengs... men så fikk jeg noen volsomme maserier... kjennes ut som de er i ferd med å gå over heldigvis... håper du får fler da... du kan godt få mine!!
robin374 Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Me too :-) Halsbrann og vond rygg og sparkende tvillinger. Det blir endel vokne timer pa nafta
mammaen til 2+1 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2010 harsåå lyst å sove nå... nå er det gått over i svake kynnere... lov å håpe
mammaen til 2+1 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2010 på å få sove snart... lov å håpe på å få sove snart skulle det stå
iok med sønn <3 Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Hmm.. jeg var våken sånn til halv to ca, og fikk meg 3 1/2 times søvn... jessda... Så nå har jeg vært våken noen timer, og i all fortvilelse får jeg ikke den viasat boksen til å funke IGJEN! Liker å se litt tv, gjerne god morgen norge, og evt sove litt igjen om jeg blir trøtt... men neida, akkurat nå vil den ikke funke tydeligvis Hehe.. skal ikke være lett Godt å vite at det ikke er bare jeg som får makk om natta da. Det er liksom ryggen. Finne en god sovestilling... men så pluttselig skal lillegutt ha party me brakedance i magen... hehe... jaja.. godt forberedt på lite søvn om natta da..? eller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå