Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er og har alltid vært ganske paranoid. Så ille at jeg synes det blir plagsomt, og det tar mye tid. Jeg har aldri sagt det til noen... Men i min forrige job (jobbet i en bransje med bare unge jenter) så ble det mye drittsnakk, og jeg ble bare enda mer paranoid. Gikk de ut uten meg, snakket de om meg. Garantert. Jeg frykter rett og slett for hva folk sier om meg bak min rygg! Jeg gjør alt jeg kan for å gjøre alle tilfreds og det kan sikkert virke litt overkill til tider. Jeg var sykemeldt en periode i vinter, og hver gang jobben min ringte fikk jeg vondt i magen, redd for at de snakket dritt om meg og at jeg skulle få kjeft i telefonen. Hvordan kan jeg bli bra? Jeg nærmer meg 30 år og det blir bare verre og verre. Min mors søskenbarn er schizofren og lider av forfølgelsesvanvidd. Jeg vil ikke dit liksom...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Dette må du gjøre noe med. Det kommer garantert å bli verre. Du må ta kontakt med lege. Han henviser deg videre til pskykolog. Han kan igjen hjelpe deg med å sortere tanker og kanskje medisinere deg. Uansett må du jo gjøre noe. Den klumpen i magen blir ikkje mindre. Tro meg !!!! Masse lykke til !
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Takk for svar! Jeg prøvde å ta det opp med legen, men han bare lo det bort og mente det gikk over av seg selv og bare satt løst hos meg. Selvom jeg har prøvd å ta det opp, vil jeg ikke at han skal gjøre narr av meg heller... Det toppet seg litt for meg i dag, da jeg brått fant meg selv med hodet mot veggen til min kollegas kontor fordi jeg var så nervøs at han snakket om meg....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Da får du prøve å gå til ein anna lege. En lege skal, og må ta sånt alvorlig. Hadde rett og slett blitt forbanna !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå