Gå til innhold

Vet dere hva? Det GÅR over. Gladinnlegg til de som sliter.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trodde ærlig talt at sex aldri ville intressere meg igjenn. Det gjorde vondt ennå da mini var 9 mnd gammel, og det kjentes ut som det var noe feil der nede.

Jeg slutta i det store og hele å bry meg om sex. Tenkte ikke på det, ønsket ikke å ha det. Prøvde en og annen gang for mannens skyld (han ble rimelig frustrert, stakkar) men det var ikke godt, jeg ble ikke våt uansett hva han gjorde. Så rett og slett ikke for meg at vi noen gang skulle ha et normalt sexliv igjenn. Syntes jo seff det var veldig trist, for mye rundt det å være kjærester, ikke bare foreldre, ligger jo i sex.

 

Men så slutta jeg å amme. Skal ikke si hvor lenge etter, for noen vil det ta kortere tid, andre lengre. Poenget er at d kom alt pluttseli tilbake. Sexlysta, kåtskapen, forelskelsen, ALT. Og myye bedre enn før. Er helt hodestups forelska i mannen min igjenn, og tenker på han hele dagen på jobb. Kiler i magen, gjør det.. Så DEILIG!!!!!!!

 

Så hold ut damer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen går det over, for andre ikke. Jeg ble mamma for fire år siden, og jeg og mannen min har neppe hatt sex mer enn 12-15 ganger til sammen siden da. Det gjør ikke vondt eller noe, har bare mistet all lyst. Mannen min blir kjempefrustrert og det er nesten så jeg frykter for ekteskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tusen takk, HI, for at du delte dette, akkurat hva jeg trengte å høre!:-)

 

Baby 7 mnd her,fullammet lenge(6 mnd), og har fortsatt lite sexlyst. Gleder meg til det kommer tilbake!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vil støtte dette innlegget. Det var det samme for meg. etter fødselen måtte vi plutselig bruke glidemiddel for å kunne gjennomføre uten å bli alvorlig sår, og det var vondt lenge. Det tok vel 8-9 mnd før det gikk seg til, jeg mener bedringen kom når jeg kuttet nattamminga.

 

 

Det ordner seg for de fleste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...