Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Island klarer seg bra syns jeg!Skikkeli GP låt.La lalalaaaaaaa!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Kina. Nei, ærlig talt, så driter jeg i GP. Var moro før da jeg var liten, nå er det bare grusomt.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Vanskelig å si en klar favoritt, men må si jeg har sansen for at Hellas for en gangs skyld ikke sender en glatt strandkjekkas med dyyyp utringing Island er ikke verst nei, Serbia er så rar at den kan gå an..
mozell Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Hehe jeg skal da faktisk på finalen på lørdag, det blir liv tror Hellas kommer til å skape feststemning, så jeg holder en knapp på den jeg. Enn så lenge.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Hellas og Serbia er mine favoritter i denne puljen! De greske guttene må gjerne komme hjem til meg og danse :-)
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Alle utenom Norge. Håper noen andre vinner, så slipper vi dette forferdelige maset i media neste år, for ikke å snakke om alle kostnadene
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Elsket det som liten(popcorn, sofakos, og leggetid som nesten slo nyttårsaften) Hatet det som ungdom Synes det var teit å usmakelig som ung voksen. Og tilbake i siruset som voksen. Lalallalaaaaaaa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå