minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 de siste 2 dagene har jeg virkeig hatt vondt... det føles som om noen har skamprylt * frøkna* mi ?!?! flere som føler det sånn\ vett hvorfor det er slik ? magen er hard konstant, mye mens smerter i rygg\framme i mage området.. dårlig mage :\ off... er bare 34 uker... vet ikke om eg klare å gå sånn fram til fødsel :\
Mamma til to guttegull Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Hei minitromsø! Jeg har den siste uka våknet noen morgener og det har kjent ut som om noen har stått og sparket meg hardt i underlivet. Er øm og sår, og noen netter har jeg våknet med smerter ned på innsiden av lårene. Regner med at dette er fordi baby'n trenger seg lenger og lenger ned i bekkenet. Når jeg kommer meg i gang og får beveget meg litt, så blir smertene gradvis borte. Jeg har forresten 28 dager igjen til terminen i dag og er førstegangsfødende God bedring og masse oppmuntring fra meg!
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 takk her blir ikke smertene borte når jeg beveger meg... blir nesten litt verre føler jeg..selv har jeg 45 dager igjen til termin, å er 2gangs fødene... er 6år siden sist.. så jeg husker ikke om jeg hadde de samme smartene den gang..
Gjest Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Har hatt det sånn i noen uker,ja. Kynnerne mine har vært slik i flere mnd. Utrolig slitsomt, men ingen ting å gjøre med det. Underlivet er så opphovna og ømt at alt er ubehagelig. Har vært slik noen uker. Er i uke 36.... Er forberedt på at kommer til å være slik noen uker til. Dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå