Gå til innhold

Hjelp! Smerter på både høyre og venstre side av magen!!


Nr2i2015

Anbefalte innlegg

Har smerter på høyre og venstre side av magen(ved eggstokkene) kjennes ut som jeg har tatt 2000 situps. Noe jeg aldeles ikke har gjort:p på en måte "støl", strammer også en del når jeg hoster.

Er litt redd nå, 2 dager til legetime. Har noen av dere opplevd det samme? er ca 12 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender jo at jeg får nokså vondt i siden av magen (begge sider), og som jeg ikke vil definere som "kynnere". Men jeg har kommet frem til (og håper det er korrekt) at det er litt annen type luftsmerter. De smertene jeg har er nemlig ikke vedvarende, men jeg vet ikke om dine smerter er det?!

 

Håper at alt er bra med fosteret og at alt går bra hos legen! Hold oss oppdatert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, jeg håper inderlig ingen ting er galt, er førstegangsfødende så vet ikke hva som er normalt og ikke:)

jeg har hatt smertene i 3 dager nå. de er ikke VONDT men på en måte bare suuuuper ubehagelig, spessielt om jeg prøver og holde inn magen eller om jeg ligger på ryggen og reiser meg opp(som en situp).... skummelt, skal oppdatere etter lege time i morgen kl 1800!!

 

kryss fingrene for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har konstant vondt i sidene jeg også.. akkurat sånn som du beskriver. Jeg opplever det som voksesmerter på en måte, at det er ting og tang som strekker seg der inne.. Og det skal det jo =)

 

Lykke til på legetimen! Er nok ikke noe å bekymre seg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...