catva Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Det var noen gode tips til bøker det gikk an å kjøpe i fødselsgave til far når babyen er kommet. Er det noen som husket tittlene på noen av bøkene som ble foreslått? Det er vanskelig å finne en god gave til far, men noen av de bøkene som det ble tipset om her inne virket veldig gode. Takker på forhånd for tips
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 "Pappaboka- For alle ferske og kommende fedre" av Lars-Ludvig Røed
mamman til Fillip Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 baby- en bruksanvisning av Louise Borgenicht og Joe Borgenicht mye fakta som er morsomt skrevet! Også så jeg engang en bok som het noe sånn som hva alle fedre burde vite eller noe... svar på alle mulige rare spm et lite barn kunne spørre om, som hvorfor er himmelen blå...
bitthen Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Baby- en bruksanvising burde være obligatorisk til alle føstegangs! :-) Pappa for første gang av Finn Bjelke kjøpte jeg til mannen min. Den er kjempemorsom, om ikke så himla informativ. Kongebra illustrasjoner av Frode Øverli, så er litt "bilder" i boka.. Det liker i allefall min mann.
Tullball Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Hørte en gang om en bok som het noe sånt som "hakkespettboka for nybakte fedre..." Har ikke sjekka den ut, men hørte den var bra og morsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå