Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Nå som det er slutt på gratisbilletten, hvilke beautyrutiner har dere for å holde på "formen"? Morsomt å se hva andre gjør og kanskje få noen gode tips. Her gjelder følgene: Trener: 2-3 ganger i uken Fotpleie: 1 gang i uken (filing, krem og lakk - hjemme) Negler: 2-3 ganger i uken - hjemme Ansikt: AHA rens, AHA natt serum + AHA peeling kur høst/vinter Solfaktor: 30/50 hver dag hele året. Frisør: Tupping hver 6. uke
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Rekker du å jobbe noe mellom slagene du, eller?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Trener: Teller trilleturer? I så fall 2-3 ganger pr. uke Fotpleie: Aldri Negler: aldri Ansikt: Ansiktsservietter, Solfaktor 15, selvbruningskrem en gang pr. uke Frisør: Striping og klipp hver fjerde/femte måned
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Trener: Går, løper, svømmer Fotpleie: Går til fotpleier hver 6. uke Negler: Fikser hjemme Ansikt: Bruker ordenlige produkter, renser, fukter osv. Solfatkor: Alltid om jeg er lenge i solen Frisør: Fast hver 5.-6.uke: Farger, striper og klipper, kurer ved behov
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Trener: 5 ganger i uka Fotpleie: to ganger i måneden, hos fotterapeut Negler: to ganger i måneden, hos negledesigner Ansikt: MD Formulations, øyekrem, dagkrem, nattkrem, ansiktsrens, kroppsskrubb, ansiktsmaske, serum og renewal serum Solfaktor: 30 hele året Frisør: hver 4-6 uke Kropp: kroppsmassasje en gang pr uke Ingen alkohol, ingen tobakk, ingen medisiner, 2 liter vann daglig, lite fett og karber, mye grønne grønnsaker.
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 Nå er jeg mest opptatt av å være i god form og i godt humør, men jeg tar meg lov til å svare for det. Trener: Nesten daglig, jeg springer en tur om morgenen eller stikker innom treningssenteret Fotpleie: Et varmt fotbad og med påfølgende klipping av negler ved behov (det går fort over en uke mellom hver gang, tåneglene mine vokser sakte av en eller annen grunn) Negler: Klippes korte så fort de vokser ut og files så de er jevne Ansikt: Vaskes med vann og bomull. En gang i blant bruker jeg skrubb/peeling Solfaktor: Nada. Jeg holder meg heller i skyggen/bruker klær og solhatt Frisør: Har langt hår og går til frisøren bare et par ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Kroppsmassasje savner jeg, så takk for tipset :-) HI
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #13 Skrevet 25. mai 2010 Noen som har begynt med botox/restylane? Fornøyd med behandlingen?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #14 Skrevet 25. mai 2010 Nok søvn gjør underverker! Spiser ordentlig, ellers blir jeg slapp og energiløs. Trener 1 -2 ganger i uken. Fuktighetskrem og øyekrem morgen og kveld. Klipper og farger jevnlig - er ikke grå, men kjedelig kommunefarget. Eyeliner Hilsen meg over førti :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #15 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er ikke jåle...men er i 30 -40 årene så jeg svarer likevell ;-) Trener: Aldri, kun lek med barna (det teller vel nesten) Fotpleie: Aldri Negler: Har jeg fikset 1 gang hele livet, til bryllupet mitt Ansikt: Ansiktservietter morgen og kveld, avene light dagkrem, peeling hjemme vår og høst. Solfaktor: Etter noen timer ute bruker jeg faktor 15 - 30 alt etter behov. Hele dager i solen smører jeg morgen og ettermiddag. Frisør: Tuppene 2 ganger i året. Hårfarging hjemme ved behov.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #16 Skrevet 25. mai 2010 Trener: Går tur nesten hver dag. Fotpleie: Aldri, men er muslim, så jeg vasker beina i vann fire-fem ganger om dagen pga bønn. Negler: Ikke noe, klipper eller biter eller river dem når de blir for lange, filer om de er flisete Ansikt: Vann, og kun det. Har ikke hatt en kvise på 20 år, siden jeg sluttet med såper da jeg var 15. Solfaktor: Ja, høyest mulig eller sunblock, bruker ungene sin. Jeg brenner lett. Frisør: Kanskje en gang annenhvert år, eller noe. Teller ikke, men synes det er ofte nok. Trenger jo ikke klippe håret til stadighet når jeg har langt hår.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #17 Skrevet 25. mai 2010 Lek med barna er i høyeste grad trening ;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå