Ophelia & Jr. Skrevet 26. mai 2010 #26 Skrevet 26. mai 2010 Ja, dessverre. Og det får følger... Har minst 10 kg for mye. Klarte å gå ned 7 de 2 første mnd etter nyttår, men det var så lenge jeg klerte å holde viljestyrken i sjakk. Nå har jeg lagt på meg igjen 2... Og som deg; konstant dårlig samvittighet.
CMH Skrevet 26. mai 2010 #27 Skrevet 26. mai 2010 Stort sett, ja Prøver å endre kosthold nå da, og prøver å bevege meg hver dag. Innimellom har jeg sykt dårlig viljestyrke og hiver innpå :s Ved frokost, lunsj og middag greier jeg fint å beherske meg, men på kvelden er det verre.
Gjest Nabaat Skrevet 26. mai 2010 #28 Skrevet 26. mai 2010 Det gjør jeg. Jeg liker ikke godteri, chips etc. Er ikke så glad i usunn mat - aldri vært. Men jeg blir aldri tynn allikevel. Selv om jeg trener 5 ganger i uken og spiser normalt og sunt. Så kanskje jeg skal begynne å spise usunt istedet.. Ser til stadighet tynne mennesker som spiser mye junkfood.. Og her sitter jeg og er reneste grete roede men har 10kg ekstra:(
Gjest Skrevet 26. mai 2010 #29 Skrevet 26. mai 2010 Nei det gjør jeg ikke, har fått et ekstremt behov for søtsaker og lyst på usunn mat. Hadde jeg spist det jeg hadde lyst på hadde jeg veid 100 kilo... minst. Er flink i ukedagene og spiser sunt og trener, men i helgene sklir det ofte ut. Så det jeg trimmer av meg i uka, legger på meg i helgen.. så vekten står bomstill, og bilringen rundt magen sitter stødig og fint. Men jeg har bare fått 0 viljestyrke, var ikke sånn før. kjøper aldri godis etc,. men samboer gjør og barna får lørdagsgodt de sjelden spiser opp, og da går jeg å spiser det istedet... klarer ikke å motstå fristelser i det hele tatt, og det gjør meg super frustrert!!!
Gemini77 Skrevet 26. mai 2010 #30 Skrevet 26. mai 2010 Jeg er bevisst kostholdet mitt ja! Jeg er tynn (180 cm og 64 kg) og kan spise det meste, men ønsker å være sunn og ikke legge meg til dårlige vaner. Det er aldri positivt å spise akkurat hva man ønsker til enhver tid - uansett om man er tykk eller tynn! Her spiser vi et normalt sunt kosthold på hverdagene og jeg spiser til jeg er mett. Jeg spiser et knekkebrød eller to om kvelden hvis jeg er sugen på et eller annet. Man har ikke så lyst på godteri hvis man er mett. I helgene koser vi oss med god helgemat og skeier mer ut. Drikker brus og spiser godteri. Men holder meg kun til helgene med godteri og brus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå