nyrestein Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 For to måneder siden ble det avtalt i venninnegjengen at jeg skal ha fest på lørdag. ..men, så er jeg blitt gravid (hurra:-D). Er nå straks i 7. uke og hadde aldri trudd at spiren skulle sitte på første forsøk.. Har ikke så lyst å fortelle at jeg er gravid ennå, syns det er litt tidlig. Og egentlig, så er jeg veeeldig trøtt for tida og mye kvalm.. Sliter med å fungere i hverdagen.. Hva er den ultimate "svaret" å gi til granskende venninner? Noen som har et godt råd å gi meg?
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jeg skal på grand prix fest på lørdag som har vært planlagt lenge. Har fortalt det til en venninne og hun skal hjelpe meg å dekke over Har spart på en tom vinflaske, så skal vaske den og helle over alkoholfri vin eller noe som ligner og drikke det
nyrestein Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 Ja jeg tenkte på det samme. Men, på en tilsvarende fest for et halvt år siden, var det ei som blei "ferska".. .... tips for panser-unnskyldning til å avlyse festen, kanskje:-/?
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Håper bare ikke jeg blir ferska. Har en liten unnskyldning til hvis de bemerker det da. Jeg går på antibiotika mot en betennelse rundt visdomstanna mi, så kan bruke den litt også Du trenger jo ikke avlyse festen, bare si i dag eller noe at du er blitt syk så du må vurdere om du kan og orker å komme. Ingen som reagerer på at folk blir syke vel?
Muffinsmamma Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Skjønner du har et problem. Men sånt er vanskelig å skjule for nære venner. Jeg hadde enten blitt "syk" så jeg ikke hadde kunnet være med eller bare fortalt det på festen.
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Jeg også har dette "problemet"! Jeg har vurdert å ta den alkoholfri rødvin på vanlig flaske, og det hadde nok funka på en fest, men jeg skal i utdrikningslag! :-O DET blir vanskelig å skjule det...champis til frokost å full rulle hele dagen...! Bare å komme med lure ideer hvis dere har ja Lykke til på fest, jeg ville nok ikke avlyst tror jeg
cilinik Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Hva med å kjøpe en slik eplemort på 3 liters pappkartong og bytte ut innholdet med en 3 liters papphvitvin???????? Har du feks et vinglass i blåfarge synes ikke det at eplesafta er en anelse mørkere enn vin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå