3småtroll♥ Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Jeg hadde tidligere i vinter (da det var skikkelig kaldt) perioder der jeg hadde vondt i tær og knærne. Jeg vurderte å ta en tur til legen, men som så mye annet, gikk det liksom over... Nå de siste ukene med varmen kjenner jeg det igjen, -denne gangen mest i fingrene, men også i tærne... Det verker mye- særlig når jeg gjør ting med hendene feks støvsuger, maler, bruker saks..... Kjennes nesten ut som jeg har vann i fingrene (erfaring fra graviditet) Kan være vanskelig å bøye fingrene helt, men får det jo til. Så nå lurer jeg igjen da- burde kanskje ta en tur til lege... Men er det noen av dere som kan fortelle meg litt om hvordan dere fant ut av det, hvordan det kjennes ut osv? Er jo ikke sikkert det er noe slik i det hele tatt, men eneste jeg kan tenke liksom siden det sitter i ledd. Har ellers liten erfaring med noe som helst av sykdomer- har alltid vært frisk som en fisk (bank i bordet) men blir jo litt usikker nå da om det kan være noe jeg kan gjøre noe med.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Det første jeg tenkte når jeg symptomene dine var karpal og tarsal tunnel syndrom. Google det og se om det stemmer på deg:) God bedring:)
3småtroll♥ Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 Hmm... var jo mye av det samme ja, men huff- blir jo lettere nervøs av å lese slikt! Jeg er en av de som "aldri" er syk eller feiler noe, så kan liksom ikke tro at jeg skulle få noe slikt heller:( Men jobber selv i helsevesenet så vet jo at man aldri kan vite desverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå