Gå til innhold

Noen her som har Ektorp sofa fra Ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den å sitte i? Myk, hard?

Er det mye arbeid å vaske trekket, og hvordan er trekket etter vask?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vanskelig eller mye styr å vaske trekket :)

Helt ok å sitte i, men best i begynnelsen. Nå er min fire år gammel, så den er klar for utskiftning syns jeg.

Skrevet

Takker.

Nå skal ikke vår bli bruk så mye, kun til besøk, da vi ellers sitter i en annen del av stuen.

Kanskje den er god nok for vårt bruk.....

Skrevet

Er veldig fornøyd med vår sofa, den er nok 4-5 år men tror nok den holder i noen år til ja!

Har vasket pute-trekkene flere ganger, veldig greit å ta av å bare slenge i maskina! Blir litt skrukkete etter vask, men bare å glatte litt over m strykejernet.

Skrevet

Hvordan trekket er etter vask, kommer nok litt an på hvilken farge d har. Vi har en lys beige farge, og ser at etter kanskje 3-4 vask kan de falme litt, men d er minimalt.

Kansje lurt å ta alle trekkene samtidig, jeg har bare vasket etter behov/evt.flekker.

Skrevet

Fantastisk god sofa til kos! Myk, passe fast, ikke slik at du blir liggende i den når du lener deg bakover. Fantastisk å være gravid i den soafen! Vær obs på at flere av de nye trekkene ikke kan vaskes i maskin!

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med ektorp.

Har tre forskjellige trekk,så når vi vasker det ene legger vi på et annet i en annen farge :)Så får vi litt variasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...