Trebarnsmamma2010 Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Noen andre som spiser sjokolade og/eller andre søtsaker hver eneste dag? Jeg klarer ikke la være.. Er skikkelig godtegris til vanlig også, men nå er det hver eneste dag, ingen unntak! Jeg legger aldri på meg, og under svangerskapet så får jeg bare mage og ingenting andre steder, så jeg lider ikke av søtsakene på den måten, men det er jo uansett ikke sunt For å ikke få så dårlig samvittighet så spiser jeg en halv agurk og/eller tomater samtidig... hehe
Vimse + gullene Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 blir lett litt is, kake eller sjokolade i løpet av dagen, både nå og til vanlig. Jeg var så kvalm til uke 20 at jeg ikke orket noenting, og gikk ikke opp noe. har fått på mine 12 kg nå, men orker ikke stresse, er snart ferdig er egentlig mest redd for tennene. Har mye hull fra før, og har hørt at graviditet ikke akkurat er bra for tannhelsen Blir vel til tannlegen årets feriepenger ender opp...
*Stinemor* Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Hver dag, og ofte mye. Heldigvis er det ikke plass til så mye i magen ;p Uke 40 hadde jeg gådd opp ca 11-12 kg.. uke 41 nå, og ikke veid meg på ei ukes tid.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 å ja.. godis hverdag.. Godis mons fra før av også Men legger ikke på meg et gram.. 35uker på vei.. ikke rikket meg av flekken på vekta siden uke 28
Lykkeliten 2 Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Spiser søtsaker hver dag jeg også.. gjorde ikke det før graviditeten men sluttet å røyke når jeg ble gravid, så da ble søtsaker erstatningen. Er dessverre ikke så heldig som dere som ikke legger på dere, så jeg har gått opp 8 kg til nå. Er 30 uker på vei så har fortsatt 10 uker igjen, og jeg regner med det blir en del kilo ennå ja.. Sier til meg selv hele tiden at jeg skal skjerpe meg, men det blir det ikke noe av..
LittLykkelig Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Jeg prøver å holde godis til helgene.. Men helgen er jo 3 av 7 dager da.. Og ofte varer godterier uti uka. Har jeg ikke godis så blir det gjerne en skolebolle eller is eller lignende. Nå sitter jeg her og knasker gulrøtter og dip.. Mmm Lagt på meg 11,5 kilo nå i uke 38..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå