Gulljentene Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Innbiller meg liksom at jeg kjenner noe sånn fiskeaktig bevegelse nederst i magen innimellom! Men er jo ikke 13 fullgåtte uker engang! Noen som vet hvor tidlig man kan kjenne det når man har fått barn før? Kanskje jeg bare er oppblåst og boblete i magen, he he
<rose> Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 det kan vel variere... jeg er nå nesten 19 uker på vei, og nå er det så mye liv at det kan både kjennes og ses. selv mener jeg at jeg begynte å kjenne liv for ca en mnd siden:)
mlkg Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har kjent liv fra ca uke 16 i 2. og 3. svangerskap. Seinere den første gangen, men husker ikke riktig :-) Er nå i uke 18 og kjenner mye liv hver dag! Hygelig når jeg ligger på sofaen og er 100% SM pga kvalme og oppkast IGJEN...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Det er nok liv du kjenner da, jeg kjente ihvertfall bevegelser fra uke 12 og små spark fra uke 14 denne gangen=)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Tydligvis veldig invidelt ja:=) Jeg er 2.gangs og er 18+0 og kjenner ingenting enda. Men har morkaka forannliggende. Så jeg må bare vente tolmodig...Syntes jeg har kjent småbobler innimellom, men ikke sikker...
lucky meee:) Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Jeg kjente tidlig denne boblingen når jeg var gravid første gang, men denne gang kjente jeg faktisk ingenting før jeg var 19 uker på vei. Var litt stressa rundt ul i uke 18 for "alle" sier jo at en kjenner liv tidligere/bedre annen gang. Men det stemte ikke hos meg:)
GuttemammaTilTo Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 fra jeg var 14 uker :-) nå er jeg 23+4 og har en aktiv turner som sparker godt mange ganger daglig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå