Gå til innhold

Hvor lenge varer 3-års trassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vil gutten min begynne å høre på meg igjen?

Når vil han slutte å skrike når han ikke får is til middag?

Han som alltid har vært så snill.................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart håper jeg. Min ble 3 i februar, og tester noe innmari om dagen. Hører overhode ikke i situasjoner han vet å utnytte.. Jaja, det er vel en fase som forhåpentligvis går fort over!

Skrevet

Sånn ca. når de er 18 år:-/

Neida...har en treåring selv, og blir smågal innimellom. Er spesielt koselig når han slenger seg i gulvet og hylskriker fordi jeg ikke bærer ham en halv meter, eller kaster søppel på gulvet og nekter å plukke det opp igjen:-p

Skrevet

Høres veldig ut som min mars -07 gutt, ja.

Skrevet

Skulle til å skrive det samme som Monajenten... Den slutter omtrent da dem flytter ut hjemmefra.. :o)

Har en på 5.5 år og han har kommet inn i en ny trassperiode nå. Og synes denne perioden her er værre enn alle de andre han har vært igjennom.

Skrevet

Innimellom flytter det inn et lite troll her også.

Han er straks 3 år, og gjorde meg nesten GAAAL da jeg hentet han i bhg.

Skrevet

Høres kjent ut :) Har en på snart 4 år som trasser voldsomt om dagene. Lager drama ut av de minste ting, f.eks om jeg har tatt feil bestikk til han når han skal spise, om han ikke får pølser til middag (hver dag), om jeg åpner yoghurten om han skulle gjøre det, om jeg ikke tar bort flekken han har sølt på bordet etter 2 sekund osv.

Slitsomt, men noen ganger er det bare komisk.

Skrevet

min far påstår at den varer til de flytter ut..

men sånn ellers.. jenta mi sluttet med den vareste trassen ved 2,5 år..

lillgutt på snart 2,5 år trasser verre enn verst på ALT hele dagen.. Kanskje det roer seg rundt 4-5års alder

Skrevet

Vår jente hadde værste perioden fra 2,5 til 3,5 år... Nå er hun 4 og trasser jo innimellom, men jeg velger å se på det som sunn uttesting av grenser. De må jo ha bekreftelse på at grensene er de samme som i går! Heldigvis er det lettere å forhandle og snakke sammen nå som hun forstår mer, men slitsomt er det jo!

Skrevet

Når de flytter ut!

Skrevet

Når de flytter ut. :-) Det kommer en ny trasseperiode når de er sånn 5-6.. den er ikke så koselig.. den varte her i huset på to unger fra ca 5 til 7 år... også har nå hun eldste som blir snart 10 begynt å bli litt hormonell, så da er vi i en ny fase her som blir værre jo mer hun kommer i puberteten.

Så-- det er ikke bare 3 års trassen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...