Gå til innhold

IKKE ømme bryster, noen andre?


Gutt 08 Jente11

Anbefalte innlegg

Dette er mitt andre barn, og sist gang hadde jeg ømme bryster fra ca 6 uker tror jeg. Denne gangen merker jeg INGEN ting! Har vært litt kvalm i det siste og trøtt så jeg er ikke egentlig bekymret, men synes bare det er litt rart.

 

Noen andre som heller ikke har merket stort til ømme bryster? Er alltid godt å vite om det finnes flere:)

 

(Det er ikke lenge siden jeg sluttet å amme nr.1, men det skal vel ikke ha noe å si...?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke ømme bryster siste svangerskap og har det ikke nå heller. Har en rar tyngdefølelse, men ingen ømhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke ømme bryster med nr 2 og har ikke merket noe denne gangen heller..Sluttet med ammingen i februar vet ikke om det har noe og si,med nr 2 sluttet jeg å amme når jeg fant ut at jeg var gravid igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke ømme pupper. Er gravid med nr. tre, 4+6 i dag. Kjenner bare at brystvortene er en smule såre, men ikke noe annet foreløpig. De har vokst litt da. Ellers er jeg også litt kvalm og reagerer på lukter. Og er veldig trøtt. Kjenner at det småstikker litt, og menssmerter kommer og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut som om det er helt normalt da heldigvis. Er bare sånn at man fort forventer at ting skal være likt som sist, og sånn er det jo ikke alltid...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 7 nå, ingen ømme bryster på meg:) Bare litt sår brystvorte, på ene siden.. hehe!

Jeg venter liksom på at de kanskje skal begynne å bli litt større, men ikke det heller..

Jeg var hos legen i går, og ja jeg var gravid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...