<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Lurer på om lillegutt i magen har lagt seg nedover, kan føles sånn på sparkene. Men jeg lurer på om han har festet seg, og eventuelt hvordan vet man det, hvordan kjennes det? Har den siste uken hatt en slags verkende følelse i korsryggen, litt sånn som når man har menssmerter, og føles litt tung i bekkenbunnen når jeg går. Stikker på en måte i musa når jeg går... føles som at ungen er der å styrer. Kjennes litt som kloring på innsiden.. hehe hmm, mye nye følelser man ikke er vant til Er forresten akkurat 32 uker på vei idag
fresh Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 det kan jordmor skjekke når du er på kontroll neste gang. De klemmer hardt nede mot skambeinet for å kjenne om det er hodet som ligger det, så prøver de å bevege litt på det for å se om det har festet seg. Litt vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut så tidlig, det er lettere å kjenne det lenger ut i sv.skapet. Håper du ble LITT klokere nå da, med det jeg skreiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå