snart mor til 3 små Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Penger som ble satt over idag før kl 15-16, når klokkeslett kommer de inn på konto imorgen?
♡ A & E ♡ Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Kommerv el an på om det er fra samme bank eller fra forskjellige banker. I vår bank tror jeg det er sånn at overføres det før klokka tolv så skal det være inne dagen etter...
♡ A & E ♡ Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Beklager, så ikke at du spurte etter klokkeslett, det vet jeg ikke.
snart mor til 3 små Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2010 Akkurat klokkeslett er egentlig ikke så nøye, så lenge de ikke kommer sent imorgen kveld.. Da satser jeg på at jeg har de iløpet av dagen jeg..
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 fikk satt over penger av noen som har kjøpt noe av meg gjennom finn og hun gjorde det torsdag morgen. Enda ikke fått penger : (
snart mor til 3 små Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2010 Hmm.. Det hørtes rart ut da. Sikker på at hun har satt over? Så lang tid skal det i hvert fall ikke ta..
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har Pluss Bank, og jeg kan overføre (betale regning) til hvem som helst som også har plussbank, og pengene er på konto med en gang, samme når på døgnet. Så det spørs vel hvilken bank du har. Uansett, jeg vil tro de er fremme der de skal være imorgen en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå