Gå til innhold

Veldig smerter helt øverst i magen... farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har idag hatt veldig vondt øverst i magen, som en blanding av mageknip og ømhet. Ringte legen isted og han sa at dersom det er svangerskapsforgiftning vil smertene bare øke og øke, ikke komme og gå. Hadde det sånn noen deler av dagen igår også nemlig, men så ga det seg i natt og kom tilbake idag.

Har også hatt mer kynnere enn vanligvis, og lurer på om noen andre har opplevd dette? Tenker det kan være bare mye luft i magen? Er 36+4 og slimproppen gikk forrige søndag (halvannen uke siden, selv om det ikke nødvendigvis har noe å si).

Håper noen kan svare bekymrede meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres litt ut som kolikk.. jeg hadde det sist svangerskap.. er en intens skarp smerte.. var vondt å bevege seg..

Skrevet

er det svangerskapsforgiftning vil det oftest sees i sammenheng med høyt blodtrykk, ødemer, og pannehodepine og protein i urin.

Skrevet

Stemmer også for at det er luftsmerter/kolikk.. Har selv hatt dette 2 ganger i svangerskapet. Var så jævlig at jeg vred meg av smerter. Det som hjalp var å drikke biola og massere området lenge. Så etterhvert kommer lufta ut eller sprer seg rundt i magen. Da går det over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...