moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Eller er det mest malerier og andre bilder? Jeg har mange bilder av barna fremme. Liker å se på dem og minnes den tiden de er tatt. Er faktisk blitt litt opptatt av hvordan det ser ut her etter som jeg har blitt litt eldre hehe =)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har mange:) Alle er i sort/hvitt. Noen synes det er harry, andre liker det. Jeg hadde fått sponk av å bo i et hjem uten det lille personlige som jeg føler at familiebilder gir:)
Lene~mor til tre Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Vi har mange bilder av barna framme, har 2 rammer med 5 bilder i vanlig størrelse inni, 2 lærret, 4 a4 bilder og et stort bilde I tillegg har vi "20" tommer bilderamme med bilder av oss barna, tantebarna og familien som ruller rundt... Barna har klassebildet sitt på rommet + 1 bilde av dem to i sammen.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 ja, har masse bilder av ungene fremme. Nå når det begynner å komme tante/onkelbarn har vi noen bilder av de også fremme.
metaMORfose Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Vi har en hall/gang og trappeoppgang hvor vi har mange, mange rammer med bilder av våre barn, tantebarn, svogere og svigerinner, besteforeldre, venner, venners barn osv. Familie og venner i skjønn forening. I soverommet vil jeg ikke ha fotografier av noen, ei heller på veggen i stuen. Men vi har barna og oss i forskjellige rammer på pianoet, det er ganske søtt. Og så har vi en magnettavle på kjøkkenet over spiseplassen hvor det stadig byttes ut tegninger/malerier/bilder av og med barna ))
Ranveig R Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Eg har mange bilete som berre ligg på harddisken og venter på å sjå lyset, men det er aldri pæng til å gjere det skikkeleg. Vil ha store lerret helst, og det kostar. Inntil vidare så har vi vanlege små bilete av ungane og takkekort osv frå andre hengande på sida av kjøleskapet, og på veggen utanfor soverommet (1/2 etasje opp, men med fritt sikt til stova) heng diverse innramma bilete av familien. Ulike størrelser, rammer, fargar, svart/kvitt, hulter til bulter på veggen. Likar den. Vil ha tre fargesterke, halvabstrakte bilete av ungane "på skrå" over tappa opp til soverommet. Må berre ta dei først...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Har ett års bildene på spise stuen og bryllupsbildet i stua. Har planer om å lage mange bilder av familie og venner og ha på gangen. Hørtes ut at det blir omtrent som Metamor har det. Men har ikke kommet så langt enda..
Anastasia Beaverhausen Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 Har et sort/hvitt-bilde i gangen. Det får holde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå