Gå til innhold

1 uke igjen til termin, og formen er på topp!


elin_80

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å føle seg i bedre form ved seteleie? Alle andre jeg har hørt om som har igjen 1 uke til termin er drittlei og synes alt er tungt og vanskelig. Jeg føler meg like bra! Vasker gulv, vinduer, osv.. vårrengjøring! Luker i blomsterbed og jordbæråker, har akkuratt satt opp et drivhus (med hjelp selvfølgelig) sover vanligvis 8-10 timer hver natt (opp å tisse maks 1 gang per natt) Jeg får vel igjen alt ved at jeg skal ha en setefødsel tenker jeg.. Er det tegn på at fødselen nærmer seg hvis man merker kynnere oftere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra at du føler deg opplagt!! det er en god følelse å ta med seg på føden! vet ingenting om dette med setefødsel. men å kjenne kynnere oftere trenger ikke bety at fødselen nærmer seg. men klart, 1 uke igjen, da er det nærme ;) lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i kjempeform, men her ligger babyen med hodet ned.Har litt over 2 uker til termin. Gikk ut i permisjon forrige fredag, men kunne fint jobbet denne uken også . Men har gått en lang tur i skogen med hunden mens frøkna var i barnehagen. Hunden er ihvertfall glad for å ha meg hjemme:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen heldige damer som får bøttevis med energi før fødselen. Så godt å kunne gjøre noe fornuftig i ventetiden da:D Ikkeno særlig miusunnelig da.. (hehe, må jo ta meg skikkelig sammen bare for å gidde å gå i postkassa her..:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg blir sliten av å lese dette jeg HI:)

Har før mine to andre fødsler fått bøttevis med energi og arbeidslyst, så går bare å venter... :)

 

I skrivende stund har jeg en liten pause fra klesstativet... Må henge opp tøyet i to etapper... jadda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker at jeg også hadde kjempe energi de siste ukene før jeg skulle føde med nr.1. Mange har vist også det på slutten.

Men husk å ikke slit deg ut, det er en maraton man skal igjennom med fødselen, så det er viktig å disponere kreftene sine... sånn at man er klar!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her ligger ogsa hodet ned..

 

jeg fikk all vondten i begynnelsen av svangerskapet jeg!

Det begynte med kynnere ganske tidlig og vondt sann at jeg matte sykemld meg og ikke gaa langt eller noe,

 

saa jeg permiterte meg for 3 mnd siden og hele 3 trimester har jeg hatt det ganske kjekt altsaa, normalt med kynnere og ikke vondt:)

 

har en ganske tung jobb.. kanskje derfor! men det blir bare spekulasjoner egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt under 1 og en halv uke igjen til termin og formen min er også på topp! Oppe å tisser kun en gang, hver natt.. som regel ikke før veldig tidlig på morgenen :) Gjør alt av husarbeid uten problemer, å føler ikke jeg trenger no mer søvn enn ellers, så jeg sover aldri midt på dagen. Min ligger også med hodet ned. Vet ikke hvilken forskjell det utgjør jeg da, men heldig er vi hvertfall som er i så fin form :) Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...