Gå til innhold

Navelstreng mellom bena....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ultralyd i dag og alt var bra med babyen!

jordmor mente det var en liten jente og viste oss hva hun mente var kjønnslepper, men siden navelstrengen lå mellom bena var hun ikke helt sikker.

har noen av dere opplevd dette. Jeg vil veldig gjerne vite kjønnet og tenker vi bestiller time til 3d ultralyd for å sjekke. Men er det det helt tilfeldig at navelstrengen lå mellom bena i dag og den behøver ikke ligge der i morgen, eller ligger den der hele tiden nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt tilfeldig. Hadde dere kommet et par timer før eller senere hadde den sansynligvis ikke ligget der.

Skrevet

Samme her:) Dro til slutt på 3D - og venter en jente i slutten av juni.

Skrevet

Når var du på 3D? jeg har bestilt time i dag til 3D ultralyd i uke 25 :)

Skrevet

Det samme skjedde oss på ordinær UL, men siden det var stort avvik (16 dager) mellom legens og UL termin, fikk vi en til på sykehuset. Da hadde navlestrengen flyttet seg og man så helt tydelig at det blir en jente. Så kanskje dette er et jentefenomen:p

Skrevet

Ja det kan se sånn ut som om dette er et jente fenomen!

Skrevet

Jentefenomen..?

Min lille baby hadde også navlestrengen mellom beina på ul. Vi valgte å bare la kjønnet forbli en hemmelighet da. Nå har jeg 9 dager igjen til termin. Spennende å se om det blir jente på oss da. Jeg har hele tiden følt mest på at det blir gutt...

Skrevet

Spennende! Hold oss oppdatert på om du får gutt eller jente da :)

Skrevet

Var på 3D i uke 27 tror jeg det var.

• 3 uker senere...
Skrevet

På ingen måte jentefenomen.

Begge mine guttar har hatt navlestrenger mellom beina på UL. Førstemann nekta å bytta stilling,både på ordinær UL og bekymrings-UL i veke 36, så der fekk me ikkje vita kjønn. Yngstemann bytta stilling på den ordinære, etter litt dytt og mas, slik at han avslørte seg. Låg resten av ULen og sprika med beina og vifta med stasen ;-)

Men til spørsmålet: Babyen flyttar seg heile tida i forhold til navlestrengen, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...