Gå til innhold

Åreknuter...


april79

Anbefalte innlegg

Fytti katta så vondt det kan være!!! Noen andre med samme problem tidlig i svangerskapet?

Jeg merket ømme og vonde ben mellom uke 10 og 12 og oppdaget fort at det skyldtes SINNSYKE åreknuter i begge bena fra anklene og helt opp til baken! Nå er jeg sykemeldt og jobber kun 40%.

Var hos legen i dag og fikk en salve som skal lindre i alle fall, ellers er det visst bare å ligge med bena høyt og bruke støttestrømper ellers (noe som IKKE er lett å få på seg etterhvert som magen vokser...)

 

Jaja, litt klaging her, men hvis tenkte det kanskje er andre der ute som sliter med samme problemer. Da vet dere i alle fall at dere ikke er alene.. Må bare fokusere på at bortesett fra vonde ben, så er det faktisk veldig koselig å ligge på sofaen og kjenne litt lett "buldring" i magen, og at det er lille gullet som vokser og har det godt der inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med ømme ben, det føles ut som om jeg er skikkelig støl. Baksiden av lårene er verst! Kan dette være åreknuter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med åreknuter. Det er noe herk! Fikk det på slutten av forrige svangerskap, men de forsvant heldigvis etter fødselen. Denne gangen dukket det opp allerede i uke 11 eller noe. Heldigvis ikke så tydelig enda, men kjenner dem godt med fingrene og bena er tunge som bly og verker som besatt hvis jeg ikke bruker støttestrømper. Og støttestrømper er jo veldig behagelig om sommeren! Sukk. For ikke å snakke om hvor lekre de er.

 

Har litt angst for at de ikke skal forsvinne denne gangen, siden de kom så tidlig. I så fall legger jeg meg rett på operasjonsbordet så fort det lar seg gjøre, for dette her orker jeg ikke i år framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...