Gå til innhold

Hvordan liker du best å ha håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker godt hestehale, men siden håret mitt ikke er så veldig samarbeidsvilligt, så blir det ofte en "bustehale".

Kan godt ha håret løst også, men det er litt upraktisk med små barn og når jeg spiser, når det blåser (som det alltid gjør her), + det er heller ikke da så veldig samarbeidsvilligt =/

Men, for 1 uke siden kjøpte jeg meg rettetang, og for første gang på, ja, 27 år, vil håret mitt samarbeide, og det ser faktisk helt greit ut. Er ikke sånn at jeg vil hyle høyt når jeg ser meg i et speil =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hale, liker det best og er mest praktisk. Prøvd sånn rettetang jeg også og det ønsker jeg meg til bursdagen!

Skrevet

Jeg liker best å ha håret slett uten noe som helst i håret

Skrevet

setter opp luggen i en spenne eller fletter den, mest fordi at jeg ikke har fått klipt den på lenge.

resten lar jeg bare henge der:p

Skrevet

Har heste hale jeg også.

Har enorm hårmanke,er så tykt,og det er så pistrete,så da velger jeg hale,men de gangene jeg bruker rettetang,så er jeg fornøyd =)

Skrevet

Jeg synes også håret blir veldig bra når jeg bruker rettetang før jeg lager hestehale =)

Skrevet

Avhengig av rettetang. Og tror jeg snart må klippe meg igjen, har veldi tykt hår og føler mange ganger så vokser det bare i tykkelsen og ikke i lengden.. Trives også med helt kort hår, men har litt lengde på det nå da.. Vet ikke helt hva jeg vil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...