LizzyG Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Jeg hadde en privat mobil med et telefonnr før jeg ble ansatt i en bedrift. I bedriften fikk vi firmatelefoner med bedriftsabonement slik at jeg bare overførte mitt gamle nr til denne firmatelefonen. Men hva skjer med nummeret mitt når jeg sier opp jobben min? Er det mulig å overføre nr mitt til en privat mobil igjen?
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jepp, det er fullt mulig. Jeg har hatt samme mobilnummer i 16 år, men et utall av telefoner. ;-)
Musemor med tre søte små Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Vet ikke hvilket firma du jobber i, men i vår bedrift er det jeg som styrer det med mobiltelefon abonnementer, jeg kan overføre abonnement tilbake til brukeren dersom han eller hun slutter der. Så ja, det er mulig
Gullsnoppen Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Sannsynligvis går det helt greit. Det er når bedriften "eier" en nummerserie, og du får tildelt et for deg helt nytt tlf når du starter i jobben, at du mister nummeret igjen ved oppsigelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå