TillaMaria81 Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er fremdeles litt usikker på om det er kynnere jeg har. Er det det jeg har når jeg kjenner at: magen blir hard kun på midten/øvre del av magen (jeg har lest at det "går nedover" men jeg kjenner bare liksom at magen pluselig er steinhard på midten...har lurt på om det bare er babyen som ligger med ryggen ut, men tror ikke det er det) Jeg får også often en mild fornemmelse av å være kvalm eller noe samtidig (litt dårlig forklart kanskje, men kommer ikke på noe bedre måte å forklare det) Det gjør ikke vondt noe sted, men er kun ubehagelig i den forstand at jeg som nevnt over får et snev av kvalme de sekundene det varer, og får også ofte en slags tyngdefølelse i kroppen... Er dette kynnere, eller ikke?
Tullball Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Høres sånn ut... Hvis det er at du kjenner barnet så kjennes det "på innsiden" av muskelen som er livmoren. Når du har kynnere så kjenner du (kjenner i hvertfall jeg) at det er en muskel som skikkelig strammer seg... Jeg blir ikke kvalm, men kjenner igjen den tunge følelsen du beskriver. Nå som livmoren min er så stor så er det vanskelig å puste når jeg får en kraftig kynner fordi den presser mot mellomgulvet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå