yogamamma Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Er gravid for 4 gang på 7 år, så ikke rart at jeg føler meg tappet av og til, men jeg er nå på 3 dagen der jeg i bølger blir fullstendig margslapp. Som om energien renner ut av kroppen. Er i uke 31. Tror ikke det er mulig å spise sunnere enn det jeg gjør heller, så ingenting å hente i den retning.. Er det flere som er på siste etappe som har det på samme måten?
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Uke 39 nå, og har ikke vært slapp og trøtt siden 1. tri... Men nå de par siste ukene har jeg hatt dager der jeg føler meg helt død... Da sovner jeg på ettermiddagen til og med...
T#3 Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 energien min går i bølger ja... nesten irriterende, for hodet er liksom ikke helt samstemt med kroppen...! Jeg tenker på alt jeg må/burde/har lyst til på gjøre, men kroppen sitter liksom fast i sofaen!... Så plutselig kommer det en energi uten like! Da får jeg gjort en masse, og sliter meg nesten helt ut:) Har hatt det sånn i dag også. Fikk gjort unna masse på morgenen/formiddagen, mens nå er jeg helt død.... Ugg...
Pixie Power Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Har hatt det sånn hele veien :-) For min del er det rett og slett hormonelt, for jeg er sunnheten selv, hehe. Var slik med nr 1 også. Kan ha flere dager på rad som er kjempefine, trener, rydder etc etc, og så kan det være flere dager etter hverandre der jeg er helt tappet. Noen ganger er det annenhver dag :-) En superduper høyenergisk dag straffes nesten alltid med en skikkelig slapp dagen derpå uten krefter til noe. Men har blitt vant til det nå :-) (33+2)
yogamamma Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 Ja, godt poeng, det er vel hormonelt. Har jo også lyst å myrde mannen min i et øyeblikk fordi jeg synest han er lite empatisk og opptatt med sin agenda, for i neste øyeblikk å tenke at han er verdens flinkeste og beste mann å være gift med... Må vel venne meg til det jeg også, ettersom det er 2 måneder igjen. Puh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå