Gå til innhold

Hvor mye sitter DU/DERE igjen med etter faste utgifter pr mnd??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og hvor mange er dere i husholdningen???

 

Med eksen var vi en familie på fem og satt igjen med mellom 2-3000 kr.. ikke gøy!! Levde sånn i ca 10 år, og lærte meg mange smarte sparetips for å si det sånn!!

 

Nå har jeg funnet meg drømmemannen som også tjener litt bedre enn eksen, pluss at inntekten min også er bedre.. så nå sitter vi igjen med rundt 14 000 og har det lkjempebra!! Trenger vi noe en mnd, så har vi faktisk råd til å betale det:) regningder må ikke settes på vent og livet er mye bedre! Har faste utgifter på ca 18000 i mnd.

Hva med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faste utgifter: 14500

Til overs: 9000

 

Er alene med ett barn, synes det er greit:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... er du meg eller?

 

Når jeg bodde sammen med xen hadde vi max igjen 3-4000kr i mnd. 2voksne og 2unger. Holdt ut i 4,5år.

 

Nå har jeg ny mann og jeg tjener ikke noe særlig bra. Men allikevel så sitter vi igjen med 10-14.000kr i mnd, varierer litt etter hvor mye overtid han jobber å sånt. De siste måndene har vi hatt mye mer fordi at han har jobbet borte å derfor har fått ekstra tillegg osv. Er helt fantastisk behagelig å ha penger til å betale alt med en gang, spare og ikke minst kunne spandere på oss det lille ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette noe verre å lure på enn alle de andre spm som blir stillt her inne da??

er jo bare stillt av ren nysgjerrighet....

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ser ut som om vi har hatt det ganske likt ja;)

Nå er jo nr 4 på veg her og er utrolig glad for at økonomien er blitt bedre for å si det sånn:)

Godt for oss;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gløymte å sei kor mange me var i hushaldningen.

2 voksne, 4 barn, 1 katt, 1 hane, 7 høner, 1 vær, 2 sauer og 4 lamb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter igjen med 15- 20.000 tror jeg. To voksne, snart et barn og. Vi har det veeldig bra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er 3 stk i familien. 20 000 kr I faste utgifter ca, sitter igjen med 30 000 kr per mnd etter alt er betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to voksne, ett barn, 2 hunder og en hest :-P

 

Etter faste utgifter er trukket fra sitter vi igjen med ca 15 000kr som skal holde til mat, transport, klær, sparing osv.

 

Vi klarer oss helt fint, men skulle jo selvfølgelig gjerne ha hatt mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ca 50000 utbetalt i måneden, 20000 går til faste utgifter (hus, strøm, biler, forsikring, andre lån/studielån og sparing), resten har vi å bruke. Bruker ca 10000 i måneden på mat (vi er 2 vokne og et stort barn), 10000 på oppussing. Hver måned går vi ca med 5000 i pluss, som overføres til sparekontoen. Har bare fem år igjen på nedbetalingen av huset! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 12-14000 kr igjen etter alt er betalt. Vi er 2 voksne, 3 tenåringer og et barn på vei. Da skal pengene holde til mat og klær+ annet. Bensin penger dekker jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ca 17 000 igjen etter alle faste utgifter pr måned. Er alene med ett barn, og har det helt supert. Jeg sparer en del, for jeg regner med det kommer tøffere tider etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha satt over penger på regningskontoen som dekker alle regninger, og mat, sitter vi igjen med ca 23.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...