LittLykkelig Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Flere som er i god form på dagtid, men kreperer helt om natta? I det siste har jeg hatt ondt overalt på natterstid, i ryggen, magen, bekkenet, skjeden osv. Klarer så vidt å velte meg ut av senga for å gå på do. Bekkenet har vært bedre lenge, men nå skranter det skikkelig på natta. I tillegg er jeg trøtt heeeele tiden, nesten som i 1. trimester. Sover glatt 12 timer om natta og da må jeg dra meg opp av senga. Kan uten problem sove middagshvil også. Sykt. Synes det rareste er at det er sånn forskjell i formen på dagen og på natta. Tror jo jeg skal føde nå nesten hver natt. Men om dagen er jeg så godt som klar til rundvask.. Sprøtt
*Stinemor* Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Du er ikke alene! ;-) er blitt utrulig trøtt i det siste.. de nettern jeg faktisk klarer å sove (når jeg ikke har ondt og trur at ting er igang) kan jeg glatt sove langt utpå dagen.
merete81 Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Har det samme her, er i uke 35 nå og har hatt det ille de 3 siste ukene med vondt i bekkenet og press som underlivet. ingen stillinger er gode og puseter som en hval. Oppe flere ganger om natta for å gå på do nå enn tidligere og er trøtt og slapp hele tiden.. nei mye suting her nå, men gleder meg til å bli ferdig nå ja.. lykke til med fødsel til deg!
mamman til Fillip Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Har det som deg! Hvor langt har du kommet? jeg er 37+1 nå... alt i mage er ordentlig ømt å ubehagelig om natta å endel kynnere, ryggen verker å stikkinger nedover kjeden... alt er bare grr! hehe! men i dag har jeg da vaska husvask på det blivende barnerommet å sitter her ordentlig rastløs å venter på at det skal bli tørt så jeg kan begynne på igjen der... hmm... skal til jm i morra, nevne det for ho, kanskje man har en fødsel rundt hjørnet;)? jeg håper:D
LittLykkelig Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er 38 fullgåtte uker imorgen.. Sånn som du beskriver det er akkurat slike jeg har det! Håper, håper HÅPER fødselen er rundt hjørnet samtidig som jeg gruer meg noe voldsomt også. Men er så tungt å ha det slik. Hvis jeg ligger et øyeblikk på rygg så verker det i hele magen. Er vel en stor unge der inne nå, er vel muligens det vi merker.. Synes tida går så fort og så sakte på samme tid. Vil bare bli ferdig. Skjønner hvorfor alle frykter overtid, høres jo helt grusomt ut å gå to uker lenger.. Lykke til til dere å!
mamman til Fillip Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 er faktisk 38+1 i dag... hehe! så vi er jo likt omtrent da! Håper på en fødsel snart nå ja! å tror det på en syk måte er gode smerter for da vet vi at det snart er over;)
LittLykkelig Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2010 Ja gleder meg nesten til fødsel jeg nå! I natt har jeg sovet helt for jævlig dårlig. Føles som om hele magen og ryggen er betent på et vis, gjør vondt bare å komme borti. Må åle meg baklengs ut av senga og det gjør ondt i bekkenet å gå til toalettet. I tillegg fikk jeg en inngrodd fingernegl som pulserte og verket (!!!) i hele natt! Det var bare det som mangla liksom.. Haha må le. Så når man da endelig får sove, så begynner samboers vekkeklokke å ringe, og han må selvfølgelig slumre minimum 3 ganger før han klarer å stå opp.. Var så lei og oppgitt da at jeg bare ville gråte. De neste 2 ukene føles milelange, og jeg har virkelig en nyfunnet respekt for min mor som gadd dette 4 ganger.. Jaja, de nettene kan virkelig føles lange og håpløse. Har fått i meg litt mat nå og har sagt ifra at jeg kommer til å legge meg snart og sove så lenge jeg vil. Om klokka blir 16 før jeg står opp så driter jeg i det. Vil bare ha tida til å gå!
mamman til Fillip Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har sikkert vært på do 10 ganger i natt, halleluja for nattesøvn liksom, gaah! Jeg hadde vært så sint om jeg hadde vært deg! hehe... Men så skal det ingenting til for at jeg klikker om dagen eller da...! Men, er vel litt sånn ingen burde kødde med en høygravid så nære termin som er LEI! Veldig enig, all respekt til mamma! ho har gjort det 2 ganger frivillig! å hadde ikke enkle sv.skap... jeg har vel hatt det alle vil kalle et lett sv.skap men lov å være sliten alikevel! Sov med god samvittighet! Vi trenger det! Ialf når man sover sååå dårlig om nettene... Jeg sover når jeg føler for det... døgn rytme eier jeg ikke men den er ikke normal i begynnelsen med en liten en eller så tar ikke det så tungt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå