Gå til innhold

*Flaut* Veldig opphovnet der nede!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte denne på anonymen og :) Men nytt spørsmål no :)

Er veldig opphovnet der nede og kjennes ut som alt er falt ut omtrent! Syns det er kjempe ekkelt, men fant jo ut at det vil jo trekke seg tilbake etter fødsel.. som da var spørsmålet der inne ;)

Nytt spørsmål no då! Vil denne hovenheten ha en fordel for meg under fødselen? Unngå rift eller noe?

Brukte jordnøttolje i mitt forige svangerskap, og hadde veldig positive resultat da! Men fant ut at jordnøttoljen la igjen en veldig ekkel lukt der nede, og mye utflod!!! Så jeg har begynt å spise bringebærblad kapsler og håper på positivt resultat da :)

Er livredd for å revne egentlig!

Selv er jeg ganske fyldig :)

Noen som har peiling?

TAKK for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men gud så godt det er å høre at det ikke bare er jeg som føler meg som en kjøttkake der nede - og best av alt at dette går tilbake til normalen! :)

Skrevet

Det er helt normalt å hovne opp i underlivet. Tror dessverre ikke det har så mye med selve fødselsforløpet og revning og slike ting å gjøre.

Skrevet

Hmm.. siden det allerede var hovnet, og det føles som veeeeeeeeldig mye hud der nede, kansje jeg ble skånt ;) hehe

Skrevet

Usj, godt vi er flere med bollemus her! hehehe... Men vet heldigvis fra forrige svangerskap at det går tilbake til sånn som det var før etter noen uker!

Har gitt opp å barbere meg der nede nå jeg, da det er for vanskelig å komme til å i alle krinker og kroker! Haha:)

Skrevet

Kjente faktisk idag at jeg var hoven og oppsvulmet der nede.. Går heldigvis over en dag :)

Skrevet

uff ja, følger med det der. har det sånn jeg og:(

men det er ikke så veldig mange som skal glane akkurat der da, så verdens undergang er det ikke:)

når det gjelder fødselsforløpet så tror jeg jordmors dyktighet spiller størst rolle, i forhold til revning og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...