Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Er du ei som passer på dei, og pakker dei inn i "bobleplast" og følger med på alt? Eller er du ei som lar dei leve livet, og leike og herje på?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er som alternativ 2, mannen min er som nr 1. Bare at han er far og ikke mor, da :-) Han mener jeg er for uforsiktig, jeg mener han er litt hysterisk :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er nr 2. Her i huset løper han ute i hagen med mine 2 hunder menst jeg f,ek er inne og rydder og div. Faller han ned fra noe, så har han lært til neste gang att han må vere mer forsiktig med og leke klartremus. Men jeg er nok nr 2 siden jeg blei oppdratt slik av mine foreldre. Lærte meir av det, enn att dei følgte meg bak i helene og sa hva jeg ikke måtte gjøre.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Jeg lar de leve livet, og utfolde seg. Men jeg følger med med argusøyne på oppførsel, syns folkeskikk er viktig. Og jeg er ikke mammaen som kjefter, jeg snakker rolig og gir konsekvenser hvis han ikke hører etter.
Lemonia Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er nok mest nr 2, men klart passer jeg på barnet mitt der hvor det er viktig. Jeg er en avslappet mor, bekymrer meg lite og har tro på å lære barn å gjøre ting selv, føle mestring og ikke bli passet på, dullet med og beskyttet i alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå