Gå til innhold

foreldrepengsøknad, hva legger man til som dokumentasjon på termindato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig sent ute med denne nå....! æsj og fysj, er typisk min væremåte, krise.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg ved kopi av arket du fikk på ul i uke 18, samt kopi av helsekortet ditt :-)

Skrevet

Det blå med målene og det? Der står det jo så mye rart :-P hehe, men ok, det burde iallefall holde som dokumentasjon.

Skrevet

her holdt det bare og levere kopi av helsekortet..

men jeg tok med all papirer til NAV jeg så de tok det de måtte ha og det var kopi av helsekortet bare

Skrevet

Takk for svar begge to :-)

Er avhengig av at alt blir gjort rett slik at de bruker kortest mulig tid på å behandle saken :-)

Skrevet

Det må være datert etter uke 26, så da er det bare kopi av helsekortet eller erklæring som holder. Så slipper du papirer i retur

Skrevet

Var til UL i uke 29 også, så da kan jeg kanskje sende UL-papiret da? Men uansett, hvis det holde med helsekortet så må vel det være godt nok da :-)

takk :-)

Skrevet

Jada, send med kopi av begge du, så vet du at en av de må være rett. Har du lenge igjen?

Skrevet

Jeg fikk terminbevis datert og stemplet hos jordmor, det var det eneste jeg trengte levere sammen med søknaden. Er det forskjell fra nav kontor til nav kontor?

Skrevet

Ville ikke lagt ved helsekortet - det er jo fullt av opplysninger de på nav ikke har noe med. Be jordmor eller lege om å skrive ut en bekreftelse på termin.

Skrevet

Jobber i nav, enkleste er å legge ved terminbekreftelse og kopi av helsekort. Vi bryr oss overhodet ikke om hva som står på helsekortet, hvorfor skulle vi det?

Skulle du ha noen alvorlige diagnoser, eller er sykmeldt har vi full oversikt over sykehistorien din fra før av..

Om du ikke legger ved helsekortet, må du ha terminbekreftelse etter uke 26.

Jeg la ved terminbekreftelse fra ordinær ul, samt kopi av helsekortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...