82kreps Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Han er nydelig, det er helt fantastisk Kom 19. mai, 14 dager før termin, helt greit Halv sju på kvelden fikk jeg vondt i magen, det blei vondt å sitte rolig, så jeg gjorde litt husarbeid Klokka sju syns jeg det var veldig systematisk dette magevondtet, så jeg tok tiden, kanskje var det rier? Det var det nok, de kom hvert 4. min fra kl. 19. La oss kl. 23 etter å ha fått beskjed om at det ikke var vits i å komme på sykehuset før det gjorde MER vondt. Fikk ikke sove, fikk mer vondt, reiste til sykehuset kl. 00.15. Da ble jeg undersøkt, det var 7 cm åpning og vannet gikk! Rett inn på fødestua bar det Så vet jeg ikke helt med klokka Men jeg hadde litt svake pressrier, så etter kanskje en halvtime (?) med pressrier blei jeg satt på drypp. Det funka! Han kom klokka 2, etter fire nye rier! Det var veldig vondt, men helt overlevelig Var veldig heldig, revna ikke, ingen sting... Nå er vi endelig hjemme og koser oss masse GLED dere alle sammen!! =)
minimimmi Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Mest behagelige fødselshistoria jeg har lest :-) Høres ut som en flott fødsel! :-) Gratulerer så mye!! Kos dere :-)
benelen Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Dette hørtes jo ut som en drømmefødsel. Gratulerer så mye!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 gratulerer så mye! Ønsker meg en slik type fødsel!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Flott historie med en fin fødsel. Gratulerer så masse med gutten din.!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå