Cille81 Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Hei. Noen som har noen god tips til å få 8 mrd gammel baby til å ta flaske?? Han er veldig puppe avhengig og vet det er en kamp som må taes:-)
Mumle Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Hvorfor er dette en kamp som "må" taes da? Jeg sleit veldig med det samme med min første, og forstår behovet. Men det ble så mye styr med det at jeg ga opp til slutt. Hun ville ikke ha den hersens flaska. Jeg måtte innfinne meg med puppeavhengigheten hennes. :-) Ikke sikkert jeg gidder å prøve på den samme kampen med nestemann, kanskje heller bare innse at jeg er litt bundet..?
bubben Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Prøv at du drar ut når du vet at det nermer seg mattid og la pappaen prøve med flasken, kan fort gå mye bedre da, når han ikke kjenner mammalukt lykke til
SpongeBob Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 La noen andre gi flaske, og om alt annet slår feil kan det være et triks å gi noe som smaker annerledes enn MM. Mine har nektet å ta flaske med pumpet melk, men vann gikk greit - så gikk vi over på MME etterhvert.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Prøvd å gi melka av kopp? Verd et forsøk hvertfall.
Cille81 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2010 Hei takk for gode råd. Grunden til det er en kamp som bør taes, er at babyen henger i puppen både dag og natt. Og når babyer er 8 mrd trenger dem ikke mat 7 gange på natta. Da er det nok mest kos:-) Og når det ikke er lenge til jeg skal ut i jobb er jeg jo nødt til å avvenne litt. Er ikke avhengig af frihet om det er det du tenker på. Men syns det blir litt vel mye pupp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå