Mrs.C Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 man tisser i en kopp og blander med plumbo, lar d stå i en halvtime så blir fargen blå eller grønn om d blir jente og en annen farge (husker ikke hvilke) hvis d blir gutt;P aner ikke hvorfor men vet om mange som har tatt den og den har stemt;p
..snøklokke.. Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Leste noen sa man måtte være 15 uker, men jeg er i min 12 uke og tok den heromkvelden,, Ble kjempeutslag i grønn farge. Varme toner (rød, brunt osv betyr gutt). Så da gjenstår det å se om vi skal få vår første jente, eller vår tredje gutt:)
Mrs.C Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2010 man må være såpass langt på vei ja;P lang tid igjen her da, er kun i uke 5. hehe. spent på om d stemmer hos deg etterhvert
..snøklokke.. Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Ja, må jo innrømme at vi er litt spente:) Hadde så klart vært kjekt å få en jente, oppleve å bli mormor, få mor-datter forholdet og alt det der.. Samtidig er jeg realist og hadde vært like lykkelig for en til liten prins. SÅ tiden får vise:)
Mrs.C Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2010 da vil jeg tro dere får jente;) Jeg snakket med ei som tok testen når hun var ca 5 uker på vei og den viste jente. og jente ble det;P jeg skal ta den senere idag;)
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 noen som vet om det må være pulver plumbo eller om det går med flytende ? dette hørtes sååå int ut at det bare måååå prøves
Mrs.C Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2010 har bare hørt om pulver men hvem vet;P min viste gutt. fikk brun (ølfarge) . kinesisk kart viser også gutt men pendelen med ring og krystall viser jente.. forvirret:P har bestilt sånn test fra usa som kan tas i uke 10 jeg nå. hehe
cilinik Skrevet 5. juni 2010 #10 Skrevet 5. juni 2010 Tok plumbotesten nå. Tok 2 stk for å se. Selve urinen holdt seg mer el mindre samme gulfarge, men skummet vil jeg si var grønt på begge - så dvs jente da:-D . Nå er jeg i uke 13, men noen sier man må være i uke 15. Denne gangen tok jeg to ss plumbopulver, noen steder leser jeg 1 ss. Så om 2 uker prøver vi m det og ser om resultat blir det samme. Blodskiftetesten sier også jente, men kinesiskkalender sier gutt. Forrige gang viste den jente, men da fikk jeg gutt. Ikke prøvd de andre testene før. Mye rart folk finner på ass. Hvordan i all verden kom noen på dette m plumbo...ha ha, ja ja noe må man jo bedrive tiden med:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå