Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Skal ikke være ekkel i detaljer, og trenger vel egentlig ikke å gå detaljert inn i det, for da blir det bare spetakkel her inne! Er høygravid no, og har i mangen uker, kansje måneder vært forferdelig opphovnet der nede! Kjennes ut som alt er falt ut! (BEKLAGER) Men spørsmålet mitt er, VIL DETTE BLI NORMALT IGJEN NÅR FØDSELEN ER OVER?????????? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 ja, det vil det. opplevde det samme selv, det er vel en kombinasjon av hormoner og ekstra vann i kroppen som gjør det. Husker ikke hvor lang tid det tok, men mener det gikk ganske kjappt etter fødselen før alt var som normalt igjen.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Tusen takk for svar! Var ikke sånn med førstemann, men har kun gått opp 5 kg siden jeg ble gravid.. plutselig fikk jeg syke vannansamlinger i beina og sånt, men det var jo lenge etter hevelsen der nede! er så pyton mannen min liker det vel egentlig ikke heller
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Kjenner meg igjen der ja! hadde skikkelig bollemus da jeg var gravid og syntes det var helt forferdelig,føltes ut som om hele greia hang og slang ned til knærne! jeg hadde til og med en åreknute midt på ene kjønnsleppa så jeg følte med ikke så veldig hot akkurat... MEN det gikk seg fort til da jeg hadde født,heldigvis! og det kommer det til å gjøre til deg også,nå er det så stort trykk på nedre del av deg at det vil bli slik til du føder...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 hehe.. uff.. høres kjipt ut.. Men tenker at det kansje er en fordel når jeg skal føde? Liten risiko for å revne eller noe? eller tar jeg heeeeeeeeeeeeeeelt feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå