Gå til innhold

hjertelyd- hva er typisk jente og gutte hjertelyd? stemmer dette??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter ligger vell noe høgere/raskere enn gutter. Hos meg stemte det med nr 1, men ikke med nr 2.

Skrevet

ok, fikk vite at barnet har en hjetelyd på 148, skal på ul om to uker og er såååå spendt!

Skrevet

Mi har hjertelyd på 148 og er ei jente :) Om dette stemmer for alle vet jeg ikke..

Skrevet

Vår viste 140 i hjertelyd og er en jente har vi fått vite med ganske så stor sikkerhet. JM sier at hun aldri legger noe vekt på det.. men hvem vet.. ;)

Skrevet

Den lille hos me ligger på mellom 140-146 i hjertepuls....

Nå til Fredag skal jeg på Ordinære Ultralyden. Jeg har guttefølelse...Men siden jeg har forannliggende morkake, så er det ikke sikkert jeg får vite kjønnet. Legen klarte ikke å se kjønnet i uke 16.

Skrevet

Stemte ikke hos meg forrige gang. Pulsen varierte dessuten mye fra kontroll til kontroll (og jeg hadde mange sist), så jeg har ikke helt troen på at dette på noen måte kan være nøyaktig. Men moro likevel!

Skrevet

Begge mine gutter har lagt på 150-160 hele veien, så det stemmer ikke her vertfall :P

Skrevet

Her har prinsen en frekvens på 150....og det samme har prinsessen til min bestevenninne...så det virker ikke som en veldig nøyaktig kjønnsindikasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...